Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe gaf aan dinsdag donderdag vrijdag. Ze is er altijd vroeg zodat ze ook tijdig naar huis gaan..ik was er vandaag rond ene ...Weet je toevallig wat haar werktijden zijn
En je vraagt dit voor een vriend?Weet iemand of zij aankomende maandag werkzaam is . Ze werkt om de week op maandag .Tijdje geleden vergeten om haar nummer te vragen en woon ook niet echt in de buurt .
Volgens mijn is ze vanaf vandaag op vakantie.Weet iemand of zij aankomende maandag werkzaam is . Ze werkt om de week op maandag .Tijdje geleden vergeten om haar nummer te vragen en woon ook niet echt in de buurt .
Ze zit inderdaad binnen. En ja ze werkt idg maandag en dinsdag en donderdag en vrijdag, geloof ik.Hallo heren
Is ze nog altijd in Haarlem
Toen was het nog aan de buitenkant.
Begrijp nu binnen
Top dankjeZe zit inderdaad binnen. En ja ze werkt idg maandag en dinsdag en donderdag en vrijdag, geloof ik.
Achter het hekBedoelen jullie met 'binnen' achter het hek of in de rode lantaarn?
Belachelijk toch. Laatst was ik er 's middags rond 14:30 u. Er zaten slechts 4 dames. Als meer dan de helft van de kamers in gebruik zou zijn... tja dan vind ik het te doen. Maar toch..... raar.Als vroeg komt zo rond 11 uur half 12 heb je vaak het geluk dat het draaihek nog open staat zodat je gratis naar binnen kan .dit is omdat er vaak dan nog maar 1 of 2 dames zitten .maar na 12 uur is het draaihek dicht en moet je een 2 euro munt in de automaat gooien om binnen te komen.