Recensie Estrella, Amsterdam ZO 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
100
28/10/21
121
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8148373-estrella
Totale kosten (in euro)
180+30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Estrella reageert redelijk snel op WhatsApp en een afspraak is makkelijk gemaakt in een goed appartement (met parkeerplaats), dat ze deelt met een collega. Zelf is ze bloedmooi en volgens mij is ze jonger dan de 31 jaar die ze op haar Kinky-pagina noemt. Ik denk eerder aan 25 of zo. Ze zegt een jaar in hert vak te zitten.

Ze ontving me in een leuke bodystocking, van de soort die je nieuwsgierig maakt, waarna de inhoud je altijd wat tegenvalt. Dit keer niet: een mooi door mensenhanden vergroot setje.

Daarna viel de daad me eigenlijk een beetje tegen. Ze deed haar best maar we hadden duidelijk niet hetzelfde ritme, in elk geval niet bij het pzc. Haar techniek was feitelijk aftrekken met een mond over mijn eikel. Ik raak daarvan niet opgewonden. Leuk was dat ze haar lange zwarte haar over mijn ballen liet zwieren. Toen ik me later, om zo te zeggen, in haar verdiepte, had ik nog altijd moeite opgewonden te zijn.

Ik kan haar wel aanraden, maar voor mij zelf is er weinig herhalingsgevaar. Wel een goede herinnering aan een opvallend mooie latina.

Ze heeft inmiddels haar prijzen naar beneden bijgesteld. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken; het bedrag dat ik betaalde was marktconform (wat niet wil zeggen dat ik het niet fors vind).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan