WHEM Estrella, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ervaringen, iemand?
Looks almost too good to be true, which makes me doubt the ad.

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. Dus in werkelijkheid zal er een kleine lelijke trol de deur voor je openen.

Foto's zijn van natalie tortelli en rest is van andere dames. Alleen is er een andere kop op geplakt/bewerkt.

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook. Dus in werkelijkheid zal er een kleine lelijke trol de deur voor je openen.

Foto's zijn van natalie tortelli en rest is van andere dames. Alleen is er een andere kop op geplakt/bewerkt.

Vraag me altijd af wat het nut hiervan is😂

That photo has been removed from the ad and new ones posted. All look very tempting indeed. And supported by the claim that "these are truly my real photos".
But the ad also says "text me on Whatsapp". Have texted several times in the last few days, never received any response.
Don't really get the point, and this is not the first time I have experienced it: even if it is a booker, why advertise if the girl does not really exist, or never ever reacts to any attempt to contact her??? Can they earn anything just by fake advertising? Strange. Please someone enlighten me if there's some secret strategy behind this which I don't know about.

Terug
Bovenaan Onderaan