WHEM Estrella Lier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom Flater

Newbie
24
19/07/23
5
1
Geen idee of dit echt is of niet, iemand al op bezoek geweest?
Dit is dus echt, had afgesproken voor tz, PZC, CIM en melk zuigen. 100 euro schade, ontvangt in de buurt van de predikherenstraat dus gemakkelijk parkeren op de spui. Toonde op mijn vraag alvorens te betalen dat ze wel degelijk melk gaf. Leuke dame, deed alles wat gevraagd was. lekkere melk en ontzettend goeie pijpbeurt, de zwemmers gingen wel nadien in de vuilbak. Qua figuur best mollig doch zachte huid en leuk kopje. TZ was meer punt tong doch niet tegen de zin. Bucket list heeft item minder
 
Laatst bewerkt:
Een tijdje terug met deze getinte dame afgesproken, met name dat ze nog volop melk produceert sprak mij erg aan. Hier is ook niks over gelogen, heerlijk een tijd aan de borsten liggen sabbelen waar dan ook behoorlijke hoeveelheden melk uit kwamen. Daarna de rollen omgedraaid en heeft ze mij ook lekker zonder gezogen, vervolgens nog wat liggen ketsen en geëindigd in het mondje.

Het is wel een behoorlijk stevig dame, normaal niet mijn ding maar door de lekkere melk toch een leuke ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan