Recensie Eugenie, Voorburg 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 13108

Vaste klant
222
25/06/22
100
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/eugenie_8261666
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week bij Eugenie in Voorburg geweest
Een gezellige Haagse rijpe milf
Begonnen met koffie en daarna massage zoen knuffel alles er op en aan
Heerlijke eerlijke date gehad
Herhalingsgevaar zeer groot
 
Ik ken haar van fb-dating, ooit een match mee gehad. Daardoor wist ik haar echte naam (vergeten inmiddels) en kon ik haar fb pagina achterhalen. Daarop zag ik inderdaad, zoals Jacobus omschrijft een leuk uitziende vrouw. Maar op haar oudere foto's was ze echt modder maar dan ook écht moddervet.
Waarschijnlijk een maagverkleining ondergaan of een hele beste afslankperiode gehad. Ik heb toen het contact beëindigd omdat ik bang was voor die overtollige hangvellen.
Misschien kan @Jacobus2023 daar meer uitsluitsel over geven?
 
Ze rookt niet ze heeft rondingen op de goede plaatsen en mooie blauwe ogen
Als je haar mailt stuurt ze een foto als je er om vraagt
Als ik het goed heb kan je alleen contact opnemen via een mailbericht op sexjobs. Ik heb een week geleden een bericht gestuurd maar geen reactie ontvangen. Dit kan zijn omdat ze het druk heeft, vakantie of niet geïnteresseerd. Maar het kan ook zijn dat er een technische storing, wat ik al eerder heb meegemaakt bij sexjobs. Weet jij of ze altijd reageert en of dat lang duurt ?
 
Laatste update van de advertentie is 24 januari.
Denk dat reageren op de advertentie zinloos is, of je moet " geluk" hebben.
 
Ze is een zeer geile dame heel lang gelden het genoegen gehad om met haar af te spreken. Het neuken was inderdaad zonder condoom en zaad slikken daar is ze niet vies van en ze pijpt ook erg graag. Haar ogen zijn inderdaad hemels en van tongen wordt ze lekker nat. Ik had toen haar nummer het is bij een date gebleven. Als ik haar nu een mail stuur dan krijg je een standaard reactie. Je beantwoord die en dan krijg je een nog korte antwoord terug en is het daarna stil. Jammer want ze is echt heel erg geil en je kan haar gewoon in de mond spuiten en dan zegt mmmmhh erg lekker ze slikt je sperma door. Hoop haar weer snel te zien en te neuken.
 
Jammer, ik had via e-mail gevraagd of ik afgelopen vrijdag langs kon komen, wat het kost voor een euro en of ze een foto van haarzelf naar me kon sturen.
Kreeg een reactie van haar terug met foto van haar dat het kon etc. Ik stuurde daarop een reactie de tijd waarop ik wilde komen maar kreeg deze keer geen reactie. Daarop heb ik nogmaals een paar e-mails gestuurd maar tot heden geen reactie van haar gekregen. Maar ik blijf hopen want ik vind haar een lekker ding.
 
Vreemd draadje dit: advertentie niet online, niemand krijgt contact met haar, alleen Jacobus wel en heeft veel ins & outs.
 
Dat is haar goed recht natuurlijk en als de dame niet in haar goeie doen is is het voor de klant ook niet prettig (althans voor mij) Wel jammer en niet zo aardig dat ze niet de moeite neemt om de advertentie of line te nemen en degene die gemaild hebben te bedanken. Dat hoeft geen proza te zijn maar een kort antwoord schept duidelijkheid.
 
Ik had laatst nog mail contact met haar maar tot het maken van een afspraak is niks gekomen dus blijkbaar lees/beantwoord zij haar mails niet.
 
Ik heb gisteren gemaild en wel antwoord gehad

\\Edit mod: Het gaat hier in dit recensie topic te veel over wel/niet kunnen afspreken. Heb net wat berichten verwijderd. Graag terug on topic met recensies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, ik had via e-mail gevraagd of ik afgelopen vrijdag langs kon komen, wat het kost voor een euro en of ze een foto van haarzelf naar me kon sturen.
Kreeg een reactie van haar terug met foto van haar dat het kon etc. Ik stuurde daarop een reactie de tijd waarop ik wilde komen maar kreeg deze keer geen reactie. Daarop heb ik nogmaals een paar e-mails gestuurd maar tot heden geen reactie van haar gekregen. Maar ik blijf hopen want ik vind haar een lekker ding.
Je bent niet de enige die ze zo behandeld en het ligt niet aan jou
 
Aangezien het om een recensie topic gaat, niemand met haar heeft gedate en recensies uitblijven, bijna niemand zelfs contact met haar kan krijgen (behalve Jacobus, die ongeveer alles van deze dame weet), de dame tijdelijk is gestopt, etc… graag een slotje erop.

Vreemd en verdacht topic dit.
 
Ik ben er zelf vaker geweest en heb direct contact met haar via de app
Ze is nu vanwege privé omstandigheden even gestopt
Tijdelijk
 
Het klopt dat het soms lastig is om een afspraak met haar te maken maar als dat gelukt is dan heb je een heerlijke sex met haar. Ze is lief en heel gewillig en ook geen klokkijkster. Ze laat zich graag verwennen en je mag haar ook stevig aanpakken.
 
Het klopt dat het soms lastig is om een afspraak met haar te maken maar als dat gelukt is dan heb je een heerlijke sex met haar. Ze is lief en heel gewillig en ook geen klokkijkster. Ze laat zich graag verwennen en je mag haar ook stevig aanpakken.
Mij is het nog niet gelukt na diverse e-mails van mijnerzijds, alleen 1 e-mail ontvangen met foto en daarna was ze van sexjobs af. Ik zag een paar weken geleden dat ze weer online was en weer e-mails gestuurd maar geen reactie van haar gehad.
Jammer, probeer het over een paar weken weer. Ben een paar weken tussen uit vandaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan