WHEM Eva 23 studente Oost vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En als je dan weet dat ze na anderhalf uur stopt, terwijl je haar toch voor twee uur geboekt hebt ! Ze komt te laat en gaat te vroeg weg. Daarvoor 700 euro's betalen ? Nee, dank u !
 
En als je dan weet dat ze na anderhalf uur stopt, terwijl je haar toch voor twee uur geboekt hebt ! Ze komt te laat en gaat te vroeg weg. Daarvoor 700 euro's betalen ? Nee, dank u !
Daar kan ik niet over meespreken.. Natuurlijk zijn alle dames die daar te boeken zijn niet hetzelfde.. Overal heb je mindere & ook betere dames beschikbaar..
 
En als je dan weet dat ze na anderhalf uur stopt, terwijl je haar toch voor twee uur geboekt hebt ! Ze komt te laat en gaat te vroeg weg. Daarvoor 700 euro's betalen ? Nee, dank u !
Dat komt wrs omdat ze met openbaar vervoer kwam. Toen ze nog In Gent woonde had ik daar geen problemen mee. Bij mij was ze zelf ooit 20 min langer. Maar daar 700 euro voor neerleggen is idd te zot voor woorden.
 
Ik kan Eva er wel zo uithalen op de foto's, heel herkenbaar voor mij 😄. Foto's zullen misschien bijgewerkt zijn, maar tzal toch niet veel verschillen van hoe ze er in het echt uit ziet 😊
 
Schoonheid is een mening, geen feit. Iedereen valt nu eenmaal op andere mensen... Kwa bed prestaties vond ik ze wel altijd goed, maar nu ook niet om op te hemelen. Maar ook daar kunnen meningen verschillen ;)
 
Schoonheid is een mening, geen feit. Iedereen valt nu eenmaal op andere mensen... Kwa bed prestaties vond ik ze wel altijd goed, maar nu ook niet om op te hemelen. Maar ook daar kunnen meningen verschillen ;)
Ik ga niet beweren dat ze niet mooi is (integendeel, ze mag gezien worden) of dat haar prestaties ondermaats zijn (integendeel). Maar naarmate je vaste klant wordt, profiteert ze ervan : ze komt te laat, ze vertrekt te vroeg, m.a.w. de date zal nog anderhalf uur duren, terwijl je voor 2 uur betaald hebt (Hannah Gold-manieren ?). Daarvoor wil ik iedereen waarschuwen ! Bij TCR zal het vroeg of laat niet anders zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan