WHEM Eva, Amsterdam, website Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er vanavond geweest en vond het vrij matig. Ik had op de app expliciet gevraagd of ze zoende met tong en dat had ze bevestigd, maar dat was uiteraard een boeker en die beloofde dingen die de dame zelf helemaal niet wilde. Ik kan daar slecht tegen, maar op zich niet onoverkomelijk als ze het met inzet compenseert. Maar dat was ook niet het geval; haar hele houding was vrij ongeïnspireerd en plichtmatig zonder ook maar te proberen een indruk te wekken dat ze er enige zin in had, dus ik heb een deel van mijn geld teruggevraagd en ben weg gegaan na zo'n 10 min (waarvan 5 min douche).

Overigens is het wel een mooi en lief meisje, die er ook een beetje mee aan was en waarvan het leek alsof ze niet heel comfortabel was met haar werk. Dus dat gaf ook wel een beetje vervelende bijsmaak.
 
Laatst bewerkt:
Dan was jij me voor. Had afgesproken om 22:00. Iets van 3uur eerder alles aangegeven enz.. prima..
Rond 21:00 keek ik op m'n Whatsapp en zag ik geen profielfoto meer... Dus ik maar even vragen of het nog wel door gaat of niet....(want ja fake accounts enz)
Geen gehoor....
Na een kwartiertje weer een bericht.... Weer geen antwoord... Toen maar gezegd dat ik niet kwam...
Een uur later kreeg ik een bericht dat ze "busy" was...

Naja, we weten weer wie we niet moeten hebben...
 
Dan was jij me voor. Had afgesproken om 22:00. Iets van 3uur eerder alles aangegeven enz.. prima..
Rond 21:00 keek ik op m'n Whatsapp en zag ik geen profielfoto meer... Dus ik maar even vragen of het nog wel door gaat of niet....(want ja fake accounts enz)
Geen gehoor....
Na een kwartiertje weer een bericht.... Weer geen antwoord... Toen maar gezegd dat ik niet kwam...
Een uur later kreeg ik een bericht dat ze "busy" was...

Naja, we weten weer wie we niet moeten hebben...

Dat is alsnog gek, want ik had ook een paar uur van tevoren een afspraak gemaakt - het was niet dat ze mij spontaan tussendoor boekte. Vond het idd wel raar dat de foto weg was toen ik later weer keek, maar het was wel gewoon dame van de foto's. Anyway, ik denk niet dat je heel veel gemist hebt :)
 
Ben er vanavond geweest en vond het vrij matig. Ik had op de app expliciet gevraagd of ze zoende met tong en dat had ze bevestigd, maar dat was uiteraard een boeker en die beloofde dingen die de dame zelf helemaal niet wilde. Ik kan daar slecht tegen, maar op zich niet onoverkomelijk als ze het met inzet compenseert. Maar dat was ook niet het geval; haar hele houding was vrij ongeïnspireerd en plichtmatig zonder ook maar te proberen een indruk te wekken dat ze er enige zin in had, dus ik heb een deel van mijn geld teruggevraagd en ben weg gegaan na zo'n 10 min (waarvan 5 min douche).

Was je echt al na 10 minuten weg? Hoe kan je in zo een korte tijd al beoordelen dat het plichtmatig was? Wilde voor vandaag afspraak maken maar je brengt mij zwaar aan het twijfelen nu, ook omdat het blijkbaar een boeker is die ertussen zit.
 
Was je echt al na 10 minuten weg? Hoe kan je in zo een korte tijd al beoordelen dat het plichtmatig was? Wilde voor vandaag afspraak maken maar je brengt mij zwaar aan het twijfelen nu, ook omdat het blijkbaar een boeker is die ertussen zit.

Je komt binnen en dan krijg je toch al direct door hoe iemands energie is? Ze was afstandelijk, zat veel op haar telefoon en ik ging er meer op letten omdat ik 2x vooraf gevraagd had of ze aan tongzoenen deed, terwijl ze dat zorgvuldig ontweek toen we begonnen. En het leuke contact met smileys en grapjes was dus met de boeker.

Maar n = 1 dus wie weet heb jij (hopelijk) een hele andere ervaring :)
 
Je komt binnen en dan krijg je toch al direct door hoe iemands energie is? Ze was afstandelijk, zat veel op haar telefoon en ik ging er meer op letten omdat ik 2x vooraf gevraagd had of ze aan tongzoenen deed, terwijl ze dat zorgvuldig ontweek toen we begonnen. En het leuke contact met smileys en grapjes was dus met de boeker.

Maar n = 1 dus wie weet heb jij (hopelijk) een hele andere ervaring :)
Ik ga eerst dan eerst wat zaken laten bevestigen voordat ik haar mijn geld overhandig.. blijkbaar zijn haar looks wel goed.
 
ik kan het verhaal van polestar bevestigen. slechte ervaring ook voor mij. slecht (en heel kort) pijpen, en ik moest er op wijzen dat het zonder condoom op kinky vemeld stond, anders had ze zo gewoon het condoom erom gedaan. slechte sex, ongeinteresseerd, ze deed wel haar best, althans dat vond ze zelf :). weggegooid geld wat mij betreft en links laten liggen. ik ga geen review maken, maar ze krijgt voor alles nul sterren.
 
ik kan het verhaal van polestar bevestigen. slechte ervaring ook voor mij. slecht (en heel kort) pijpen, en ik moest er op wijzen dat het zonder condoom op kinky vemeld stond, anders had ze zo gewoon het condoom erom gedaan. slechte sex, ongeinteresseerd, ze deed wel haar best, althans dat vond ze zelf :). weggegooid geld wat mij betreft en links laten liggen. ik ga geen review maken, maar ze krijgt voor alles nul sterren.

Ligt het toch niet aan mij. Niet dat ik daar bang voor was ;)

En eens. Ga er ook geen review aan wagen, maar veel meer dan een paar sterren voor de looks zou ze niet krijgen. Ze komt niet over alsof ze het helemaal uit eigen keuze doet, het kost haar in ieder geval veel moeite om zelfs maar enige schijn van plezier te wekken.
 
Als het om deze Eva gaat ,wat ik wel denk dan kan ik het alleen maar beamen:

Ben een keer bij haar geweest tijdens de lockdown in het hotel in de Pijp, vroeg in de ochtend.
Bij binnenkomst lagen er coke-resten op een plankje aan de muur.
Maar ok, moet zij weten.

Pijpen was heel erg matig. Toen ik er wat zei, zei ze sorry maar ik ben heel moe.
Pfff, dan had ze moeten gaan slapen en me niet laten komen.
Neuken was ook allemaal niet bijzonder omdat ze zich als een zoutzak gedroeg.

Betaald bij binnenkomst voor een uurtje maar ben uiteindelijk van ellende na minder dan een half uurtje weggegaan, zonder klaar te zijn gekomen.

Ze ziet er wel heel knap uit met een lekker lichaam.
Nee het was een andere eva
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan