Recensie Eva, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hunter11

Wandelaar
73
23/09/21
28
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3613588-eva
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Overgehaald door de looks ondanks wat ontmoedigende berichtjes in de rubriek "wie heeft ervaring met" De looks zijn er zeker, dame komt inderdaad eerst wat afstandelijk en timide over maar het ijs breekt wel als je er mee weet om te gaan, het is een schatje. Uiteindelijk was het toch een prima uurtje met 2 rondes, pijpen was ok, redelijk diep. Ze wil eigenlijk met condoom maar met een verwijzing naar de add mocht zonder ook. Een heerlijk poesje om te verwennen wat ze zeker kon waarderen. Intiem uitstekend met meerdere standjes tijdens beide rondes, een genot om van die mooie borstjes en haar gezicht te genieten terwijl ze je berijdt, doggy en missionaris was ook prima. Zeker voor herhaling vatbaar, denk dat ze dan ook meer los zal komen 😉
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3613588-eva
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aan de ene kant vind ik reviews hier waardevol en kan het een goede leidraad zijn, aan de andere kant blijft een beoordeling van een contact met een sekswerker uitermate persoonlijk. Daarmee voelt het niet helemaal correct om iets echt slecht te noemen, maar ik kan er niet zo goed tegen als er dingen expliciet beloofd worden door een boeker terwijl de dame in kwestie de dienst niet wil verlenen. In dit geval tongzoenen, waarvan ik mij realiseer dat het ook intiem is, maar bied het dan ook niet aan als de dame het niet prettig vindt. Eigenlijk maakt dat de boeker dus slecht en niet de dame, want die vond het uiteraard zelf ook vervelend dat dat beloofd was.

Ik denk wel dat Eva een lieve dame is, die wellicht meer los komt als je er echt de tijd voor neemt, maar ze kwam afstandelijk op mij over. Zelfs een beetje alsof ze niet zelf hiervoor gekozen had en ze deed ook niet haar best om in ieder geval de indruk te wekken dat ze er wel zin in had. Genoeg dames die dat wel doen en dat is denk ik ook de kwaliteit van sommige dames, want ze verkopen per slot van rekening een ervaring en niet per se alleen een statische pijpbeurt of penetratie. Dit gecombineerd met het punt dat de dienstverlening zoals besproken op de app niet in het pakket zat, maakten dat het voor mij persoonlijk één van de slechtere ervaringen met een dame was. Omdat ik al snel aanvoelde dat dit hem niet ging worden en het niet conform afspraak was, heb ik kort nadat we begonnen waren mijn geld deels teruggevraagd en ben weg gegaan. Is mij nooit eerder gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan