Recensie Eva, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
24
29/06/22
23
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7394330-eva
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In het verleden ben ik wel eens afgebrand voor "te positieve" reviews te schrijven. Maar fuck alle haters, deze hoer was fucking goed.

Eva is klein en heeft een super bubbly persoonlijkheid. Ze doet je aan het lachen en lacht zelf ook gemakkelijk. Haar lichaam is zeker wat aan gesleuteld, maar op een goeie manier, zonder vieze littekens. Lekker bimbo met dikke kont. Daar houdt willy van.

Ze was helemaal ready to go en voelde het moment goed aan. Ze lijkt zelf van wat hardere seks te houden en ik kan wel een kut waarderen die een goeie pounding kan verdragen. Heb haar ook uitgebreid kunnen vingeren, iets wat ik zelf altijd fijn vind. We hebben 2 rondes gedaan, één waar ik op haar lichaam klaar ben gekomen, de andere in het condoom.

Minpuntjes:
- Spreekt weinig engels
- Ze vroeg op het einde een fooi: ze is een kleine hustler en dat neem ik haar niet kwalijk. Daarnaast hou ik er niet van als ze dat op restaurant doen, en ook niet bij hoertjes

Al bij al is dit ZEKER en vast een hoertje die ik nog eens wil neuken. Dit was tot nu toe waarschijnlijk m'n beste ervaring. Ze gaf aan dat het haar laatste dag in Amsterdam was, dus mijn excuses als ik iemand enthousiast heb gemaakt om meteen te gaan. Ze komt vast nog terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan