WHEM Eva , Best

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het lukt mij ook niet om in contact te komen met Eva. Ongeveer een week geleden kreeg ik wel een reactie. Ik blij, maar helaas, ze plant alleen op de dag zelf (en ik appte op maandag om dinsdag afspraak te maken).
Ik stuur geregeld appje om in de picture te komen. Aanhouder wint (hoop ik)
 
Pijpen kan ze als de beste. Misschien wel de beste blowjob die ik heb mogen ervaren, was door Eva. Heel bijzonder. Vond haar bovendien een zeer aantrekkelijke Hollandse meid. Maar het is alweer vele jaren geleden, toen ze nog ontving in een privehuis.
 
Het lukt mij ook niet om in contact te komen met Eva. Ongeveer een week geleden kreeg ik wel een reactie. Ik blij, maar helaas, ze plant alleen op de dag zelf (en ik appte op maandag om dinsdag afspraak te maken).
Ik stuur geregeld appje om in de picture te komen. Aanhouder wint (hoop ik)
Vooral veel appjes sturen ja, daar zitten ze echt op te wachten als ze wilt daten en haar telefoon opent (vast apparte telefoon) om gebombardeerd te worden met appjes van één persoon, dat riekt naar stalken, denk niet dat ze die appjes serieus, gewoon op dag zelf als ad online staat reageren, en afwachten en als je geluk mag je een keer, stalken wordt niet geapprecieerd, verplaats je in haar situatie, hoe zou jij het vinden?
Mij is het ook nog niet gelukt, blijf het proberen en kan ze niet, zijn er genoeg andere dames,volgende keer misschien geluk.
 
Vooral veel appjes sturen ja, daar zitten ze echt op te wachten als ze wilt daten en haar telefoon opent (vast apparte telefoon) om gebombardeerd te worden met appjes van één persoon, dat riekt naar stalken, denk niet dat ze die appjes serieus, gewoon op dag zelf als ad online staat reageren, en afwachten en als je geluk mag je een keer, stalken wordt niet geapprecieerd, verplaats je in haar situatie, hoe zou jij het vinden?
Mij is het ook nog niet gelukt, blijf het proberen en kan ze niet, zijn er genoeg andere dames,volgende keer misschien geluk.
Misschien verkeerd begrepen. Als ik bijvoorbeeld deze week op donderdag een afspraak wil maken: dan stuur ik donderdagmorgen een appje. Reageert ze niet: jammer.
Zou ik de week daarna op dinsdag af willen spreken (en haar advertentie geeft aan dat ze dan beschikbaar is): stuur ik weer een appje.
Dat bedoel ik met regelmatig blijven proberen. Dus zie mijzelf niet als stalker.
 
Misschien verkeerd begrepen. Als ik bijvoorbeeld deze week op donderdag een afspraak wil maken: dan stuur ik donderdagmorgen een appje. Reageert ze niet: jammer.
Zou ik de week daarna op dinsdag af willen spreken (en haar advertentie geeft aan dat ze dan beschikbaar is): stuur ik weer een appje.
Dat bedoel ik met regelmatig blijven proberen. Dus zie mijzelf niet als stalker.
Vaste klanten krijgen voorrang. Ook op de dagen dat ze ontvangt even een nette bericht sturen met: vandaag beschikbaar voor ontvangst? Geen reactie? Probeer het een andere dag weer. Zo heeft het bij mij geholpen.

Los van alles, ze krijgt genoeg berichten en je moet maar net geluk hebben dat je bovenaan staat in haar whatsapp. Ze gaat niet de hele lijst af voor een afspraak of wie allemaal tijd hebt. Als de top 5 allemaal op een bepaalde tijd kan, dan kan het idd kloppen dat de rest geen reactie krijgt.
 
Ze is makkelijk bereikbaar via whatsapp zegt ze dan ook nog in de ad, NOT
Heb in de afgelopen 5 jaar 6a7 berichten gestuurd zonder ook maar een reactie te ontvangen.
Altijd verstuurd op verschillende tijdstippen, zelfs 's morgens om 7 uur.
Laatste bericht is alweer vorig jaar geweest en ben in elk geval niet meer van plan om überhaupt nog een poging te wagen.
Foto's dateren ook al van 5 jaar geleden of langer. Heeft hier nooit nieuwere op gezet.
Heb inmiddels een paar vaste dames en daar hou ik het bij.
 
Ziet ze er
Ze is makkelijk bereikbaar via whatsapp zegt ze dan ook nog in de ad, NOT
Heb in de afgelopen 5 jaar 6a7 berichten gestuurd zonder ook maar een reactie te ontvangen.
Altijd verstuurd op verschillende tijdstippen, zelfs 's morgens om 7 uur.
Laatste bericht is alweer vorig jaar geweest en ben in elk geval niet meer van plan om überhaupt nog een poging te wagen.
Foto's dateren ook al van 5 jaar geleden of langer. Heeft hier nooit nieuwere op gezet.
Heb inmiddels een paar vaste dames en daar hou ik het bij.
Ziet ze er nog uit als op de foto's?
 
Ziet ze er

Ziet ze er nog uit als op de foto's?

Ik ben 1,5 jaar geleden voor het laatst bij Eva geweest. Toen zag ze er nog steeds goed uit en naar mijn mening waren de foto's nog steeds representatief. Voor mensen die ze nog niet kent is het inderdaad lastig om met haar af te spreken. Mijn tip is om een nette profielfoto van jezelf te hebben op Whatsapp, en app haar op de dag waarop ze haar advertentie vernieuwd. Dan heb je de meeste kans van slagen.

Voor klanten die ze al kent is het een stuk gemakkelijker om afspraken te maken. Ook wanneer haar advertentie al een tijdje niet vernieuwd is, dan is het makkelijk om een afspraak te maken.
 
Ben ook een keer bij haar geweest. Leuke spontane meid en ziet er goed uit. Eerst lekker samen douchen waar ze je al heerlijk begint op te geilen en te pijpen. En pijpen dat kan ze heel lekker, ze gaat ook lekker door tot het einde......

GA haar binnenkort maar weer eens bezoeken 😁
 
nog beetje strak? goede borsten? siliconen of naturel? hangend of nog lekker fier vooruit? bij hockeymeisje verwacht ik wel lekkere stevige borsten ;-) cellulitis al of valt het mee ;-) leeftijd gaat tellen richting 40 per slot van rekening. Weinig dames op die leeftijd ontspringen de dans
 
Je kunt maar genoeg eisen hebben….🤣
haha, ja dat is het voordeel van deze branche. Lijkt me logisch.

Als ik een auto uitkies, neem ik ook geen lelijke, tenzij een lease-auto door mijn strot geduwd wordt door mijn werkgever dat ze nog een auto hebben die ik "op moet rijden" tot het contract voorbij is. En zelfs dan zou ik auto's weigeren.

Dus als ik voor 180 euro een auto uitzoek, serieus geld, wil ik niet op basis van mooie foto's daar aankomen en dan constateren dat de auto best wel gammel is. Ja, hij rijdt nog goed want van een oud vrouwtje geweest, maar de auto ziet er niet meer uit. Jaren geleden wel ja, maar nu verroest en afgetrapt :eek:🤣🤣🤣🤣

anders is het als het je eigen auto is, dan waardeer je je auto, ook met een beetje roest, krassen en mankementen. (totdat je een nieuwe hebt, dan denk je, ja die oude auto was wel op ja 😂😅🤣)

Dus lijkt me een reële vraag op deze site waar we auto's beoordelen op hun looks en rijkwaliteiten toch?

PS ja, kom maar door met kritiek over mijn vergelijking met auto's ;-) jullie snappen wat ik bedoel
 
Laatst bewerkt:
Ik overweeg haar binnenkort te bezoeken en hoop dat ik er tussenkom.

Heeft ze natuurlijke borsten?
Piercings?
Tattoos?
Rookt/blowt ze?

Vooral dat laatste vind ik erg belangrijk om te weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan