Recensie Eva (Bul), Antwerpen, Verversrui 7/3 (dag) 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 777

Stamgast
Forumpionier
791
06/07/21
1.255
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij Eva binnengestapt en onmiddellijk met haar naar de achterkamer op het gelijkvloers.
Een spic en span nette kamer. Eva lijkt me nogal op orde en netheid gesteld. Toen ik een keukenrol op de wastafel deponeerde na het wasje, corrigeerde ze me kordaat, keukenrol hoorde op het rekje boven de wastafel en niet op de wastafel. Zou zo maar nat kunnen worden.

Och ja, liever te rein dan te vuil.

Ze is een 25-jarige Bulgaarse meid die een bril draagt wanneer ze achter haar raam staat. Is heel lief en vriendelijk. Het klinkt als een compliment, maar het is dan natuurlijk geen slet in bed. En dat zoek ik toch meestal in het SKW. Maar zoals in een kaartspel moest ik spelen met de kaarten die mij werden toebedeeld.

Ze heeft een normaal postuur, geen zichtbare tattoo's wanneer ze achter het raam staat. Op de kamer zag ik een tamelijk grote op haar rug waarmee ze by the way niet tevreden is, en die ze gaat laten verwijderen.

Pijpen deed ze heel goed en langdurig. Het neuken was ook goed, enkel zij on top natuurlijk. Ze probeerde er wat afwisseling in te steken. Enkel met de lipjes de eikel trachten te versmachten en zo me te laten finishen. Ik ben geen snelkomer, dus mocht ze het na het neuken met de hand de klus proberen te klaren. Toen ze aan de handjob begon en het condoom rond de sjarel liet zitten, dacht ik bij mezelf " Houston we have a problem ".

Ik dacht, dit loopt met een sisser af. De sul die ik bij een hoer vaak ben, had niet het lef om haar te vragen het rubbertje te verwijderen. Maar oh wonder, ik weet niet hoe en wat ze gedaan heeft, na een tijdje schoot ik het condoom vol, het viel al bij al nog mee.

Ik zal ze nog eens bezoeken ...... wanneer we met zen allen op 10G surfen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
"Elk nadeel heb zijn voordeel" zei een grote voetballegende ooit.
Vandaag paar van mijn vaste dvp's nog niet aanwezig, dus iets nieuws geprobeerd.
Ik moet zeggen de combinatie van haar mooi lichaam en classy lingerie (én zwarte jarretels 😛) trok me fel aan.
(Lijkt wel alsof mooie lingerie een beetje met dat pand verbonden is.)
Op voorhand wat onderhandelen aan de deur, zoals gebruikelijk met iemand die ik nog nooit voordien bezocht, en dat verliep vlotjes.
Wat een beauty, nadat ze haar grote bril afzette zag ik ook welke mooie ogen ze heeft.
Prachtige stevige kont(je) en dito natuurlijke borstjes met redelijk grote tepelhoven. Alles wat gebruind door de zonnebank.
Over de service ook niets te klagen, kwam haar beloftes goed na.
Langzaam ontkleden, nippleplay tijdens voorspel en het pijpen en wat teasing en smoking (ze is eigenlijk normaal niet echt een rookster)
Niet geneukt dat doe ik volgende keer misschien, maar een zalige pijpbeurt tot het einde. (in het rubbertje welteverstaan)
Voor alle duidelijkheid PZC en tongzoenen zijn niet aan de orde.
Als er toch één klein minpuntje zou zijn, in het begin kreunde ze wat tijdens het pijpen.
Hoeft echt niet voor mij, heeft eerder tegengesteld effect en ook daar hield ze daarna rekening mee.
Mooi, perfect lichaam, sympathiek en correct. Ik geniet nog altijd een beetje na.😛
Herhalingsgevaar een zekerheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik begin bij haar haar dat is fantastisch die krullen die verzorging (fetisj)ze is mooi maar die borsten zijn wat aan de platte kant .Het was altijd een goede babbel.Voor mij is ze nen tijd nummer 1 geweest. Maar mijn laatste keer bij haar ? Na 10 minuten zij ze dat mijn tijd om was ik zakte letterlijk door het bed.Ik heb haar zeker meer dan 10 keer bezocht dat het zo moest eindigen? Nadien ben ik haar buurvrouw Kathy gaan bezoeken maar daar was het zelfde maar zij was subtieler.Maar door haar niet meer te bezoeken heb ik wel andere dames leren kennen .
 
Wel wel , het is niet de eerste keer dat ik lees of zelf ervaar dat je denkt dat je een favo hebt gevonden.
Ze blazen dan zelf de klantrelatie op door hun niet zo uitgekookte aanpak.

Doc
 
Nope.
Maar ze is reeds in Stad, deze nm stond ze achter Daisy (vr 7/1) gezellig koffie praatje te houden.
Vanaf de straat niet te herkennen, maar ik ben bij Kathy gegaan en ze diende een stapje opzij te zetten om ons voorbij te laten gaan.
Misschien terug aan t werk volgende week of zoiets.
Doc
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden bij Eva langsgeweest en dat is me heel goed bevallen! Haar sexy lingerie outfit met hold-up stockings spraken me aan en hebben me overhaalt. Eva is een zeer rustige en lieve dame die je in het begin op je gerust stelt. Nadat de financiën in orde waren hebben we wat geknuffeld en heeft ze me lekker gepijpt. Geil hierbij was dat de tijdens het pijpen diep oogcontact bleef maken. Vervolgens stond ze recht en heb ik haar rechtstaand doggy mogen nemen. Ik had een mooi zicht op ons door een lange spiegel waardoor ik haar stockings mooi kon zien! Ten slotte zij op haar rug en ik rechtstaand naast het bed haar missio genomen. Hier genoot ze echt van en legde ze haar benen eerst rond me en ook in mijn nek! Enige persoonlijk minpuntje is dat kussen niet mogelijk is bij haar.
Kortom bij Eva wil ik zeker en vast nog eens terug langsgaan voor de goede ervaring!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame heb ik al een aantal keer bezocht. Zeer mooie verschijning met een geweldig lichaam. Wel spijtig van die lelijke tattoo.
Het ontvangst is vlot en vriendelijk. Eens de financiën geregeld zijn en we ons allebei hebben verfrist kan de fun starten…
Seks in verschillende standjes, dan zacht, dan rough,… het kan allemaal. Ze geeft zich altijd volledig. Je merkt wel dat ze al wat jaren op de teller heeft staan. Zo schuwt ze het oogcontact helemaal niet, integendeel…
Er zijn ook wel wat minpuntjes (maar die zullen mij niet weerhouden om terug te gaan) :
* (tong)zoenen kan niet
* haar gekreun tijdens het pijpen is storend en overdreven
* haar dirty / pillow talk is eveneens wat overdreven (I'm afraid of losing control with you; don't come so close I might kiss you, just seeing you gets me horny and wet,…).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aangetrokken door haar lach toen ik voorbij liep. Toch naar binnen gestapt na even aarzelen. Lieve dame uit Bulgarije. Spreekt goed engels en is sociaal.

Na het wassen op bed en wat strelen, de kleine strijder was niet echt van plan mee te werken. De dame is zeker aantrekkelijk, maar dat gemaakte kreuntje leidt zo enorm af.
Daarna rubber erom en zuigen, dikke prima op het kreunen na. Even paar minuten doggy gepakt en daarna tot hoogtepunt getrokken zc.

Al met al ok, maar met €50 aan pinten was het een betere middag geweest 😂
 
Ik had begrepen dat vorig weekend haar laatste weekend zou zijn. Zo niet is het een misverstand.

Op zaterdag 14 oktober schreef Donders dat het haar laatste weekend was.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan