Eva, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tomoe11

Stamgast
332
09/08/21
259
5
TMM!

Naar deze dame geweest. Van te voren wensen aangegeven. Eenmaal daar betaald en daarna niks gedaan van de gevraagde services. Helemaal niks gedaan uberhaupt, na kritiek van mijn kant maar een punt erachter gezet. Meerdere mensen in het huis dus ik heb er maar geen scene van gemaakt. Dit soort gedrochten verpesten het voor alle dames. Ga hier niet heen en leer van mijn fout.

Kon geen bestaand onderwerp vinden maar misschien is die er al. Mijn excuus in dat geval

Is dezelfde, onze wandelbroer had een betere ervaring

TMM!

Naar deze dame geweest. Van te voren wensen aangegeven. Eenmaal daar betaald en daarna niks gedaan van de gevraagde services. Helemaal niks gedaan uberhaupt, na kritiek van mijn kant maar een punt erachter gezet. Meerdere mensen in het huis dus ik heb er maar geen scene van gemaakt. Dit soort gedrochten verpesten het voor alle dames. Ga hier niet heen en leer van mijn fout.

Kon geen bestaand onderwerp vinden maar misschien is die er al. Mijn excuus in dat geval
@Tomoe11
Dus je hebt € 400 betaald en niets gedaan?
Maar dan kan je ook geen zaken beoordelen.
Volgens mij kan hij heel goed slechte of geen service beoordelen.

@Tomoe11
Dus je hebt € 400 betaald en niets gedaan?
Maar dan kan je ook geen zaken beoordelen.
Volgens mij kan hij heel goed slechte of geen service beoordelen.
Met een heet hoofd mijn bericht geschreven. Niet slim, wel eerlijk. Wat extra context. Services zijn meerdere malen via app gevraagd. Niks daarvan is waar gemaakt. Ik was binnen, betaald, we begonnen. En daar kwam de aap uit de mouw. 400 betaald want het was de bedoeling dat we 2 uur zouden doen. Stak me lul erin schijt over t condoom. Dus weer huiswaarts gekeerd. Vermijd deze dame is wat ik zeg, maar als je niet van mijn fouten wilt leren ook prima

Je kan niet beoordelen wat je niet hebt gedaan, eventueel wel een algemene beoordeling, maar eigenlijk hoort dit meer in misstanden.
Als ik meerdere malen heb gevraagd naar die service en t dan niet wordt verleend dan rate ik het als slecht. De details eromheen en mierengeneuk houd ik me niet mee bezig want dat is ook niet t punt wat ik hier wil maken

Je kan niet beoordelen wat je niet hebt gedaan, eventueel wel een algemene beoordeling, maar eigenlijk hoort dit meer in misstanden.
Denk dat we dankbaar moeten zijn voor deze recensie. Op deze manier worden we beter geïnformeerd dan via misstanden. Kans dat zoiets daar wordt gelezen is kleiner.

En verder: als iets is afgesproken en er voor is betaald maar niet uitgevoerd kan de beoordeling niet anders gekwalificeerd worden dan als slecht. Recensie is perfect kloppend

Denk dat we dankbaar moeten zijn voor deze recensie. Op deze manier worden we beter geïnformeerd dan via misstanden. Kans dat zoiets daar wordt gelezen is kleiner.

En verder: als iets is afgesproken en er voor is betaald maar niet uitgevoerd kan de beoordeling niet anders gekwalificeerd worden dan als slecht. Recensie is perfect kloppend
En t is zeker ook een review want kan niet weten dat er schijt over t condoom zat zonder haar geneukt te hebben. Zoals ik aangaf mijn tweede bericht met extra context maakt wat meer duidelijk. En voordat de geweldenaren uit de grond komen van 'klik', nee dit was niet een punt van geen 'klik' hebben. De dame had een ronduit slechte houding en t feit dat ze niet het geld wilde inleveren na valse beloftes zegt genoeg. Ik doe daarmee me laatste zegje
Het feit dat dit als review wordt verplaatst zegt meer dan genoeg over de gang van zaken. Dames worden in bescherming genomen en wij maar lekker stikken. Prima

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan