Gisterenmiddag had ik zin om een jonge nieuweling in Geleenstraat uit te proberen. Ik zag Eva/Emma op 110k1 staan en wist wel dat zij een beetje TMM is. Durf voor de gok te nemen vanwege haar looks. Aan het raam afgesproken voor P+N+Bef. Inderdaad wat een stel mooie volle naturele C's borsten en mooie billen heeft zij. Ik kon de beide borsten likken, niet lang.
Daarna vroeg ik haar om dwars op het bedrand te liggen en benen omhoog, hier heb ik haar kutje redelijk lang gelikt. Pijpen was niks, meer aftrekken dan pijpen, maar op mijn verzoek deed zij wel 69 positie en kon ik weer haar kutje likken. Het was een mooie en lekkere kutje. Neuken was een ramp, hand ertussen, ik voelde zelf de knokkels van haar hand op mijn huid, mijn vriend werd zachter.
Dit gaat niet goed, ik moet wat anders doen, weet je wat, ik leg haar nog mals op het rand van het bed met beide benen omhoog, vervolgens staande wreef ik stevig haar kut en klit met mijn half zachte vriend (mc) en mijn hand, af en toe een fingertje erin steken in haar gat. Het verbaast me wel dat zij deze toelaat. Haar hand is weg gebleven en haar adem begint sneller te worden. Na enkele minuten voelde ik wel lekker en hij begon weer wakker te worden, steviger en steviger wreven tot ik grommend klaarkwam. Zij moedigde mij ook aan dit handeling. Een geluk bij een ongeluk!
Wassen, aankleden en afscheid nemen. Ondanks alles heb ik toch met een mooie jonge slanke meisje lekker kennisgemaakt. Er is iets leuks blijven hangen in dit bezoekje maar herhalingsgevaar is klein.