Recensie Eva, Emmen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

RikBig

Newbie
6
28/07/22
5
2
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/haal-jij-me-op-voor-autobuitendate_7643107
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze is aardig maar erg warrig en wat een bende in huis daar niet normaal.
Ze ontving Topless in een pyjama/trainingsbroek ging snel weer op bed liggen (kwam erg passief over, en dat klopte uiteindelijk ook). Even over de afspraken gehad en de betaling.
Ze begon voorzichtig met pijpen (z.c) maar kreeg hem met moeite stijf, nog even tussen haar dikke hang tieten (die waren wel erg lekker) geneukt en me daarna laten rimmen.
Heb me zelf maar een beetje geholpen anders werd het niks. Toen ik haar verzocht op de bedrand te gaan liggen met haar hoofd ben ik over haar heen gaan staan en heeft ze mijn ballen en arie gelikt zodat ik lekker met haar tieten kon spelen tijdens het rukken, Ik mocht komen waar ik zou dus snel een stap naar achteren en over haar gezicht heen gekwakt.
Of ik een handdoek wou ? daar ligt er nog wel een (een gebruikte ergens op de grond) ik zag een een keukenrol en heb die maar snel gepakt en de snel de kleren weer aangedaan en weer naar buiten.
Ik had het idee dat ik de volgende klant alweer tegen kwam op weg naar beneden
Had eind gereden en dacht toe maar, maar had beter niet kunnen doen.
Voor mij nooit meer 🙈 ze ontvangt in Emmen in een 1 persoons appartementje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben een paar keer bij haar geweest in dat flatje.
Sommige dingen herken ik als passief. dat vind ik juist lekker als een dame met goedkeur gewillig is.
Mbt tot dat passief nu een waarschuwing/ oproep:
laatste keer dat ik haar sprak via de app zei ze doodnormaal met zelfmoord bezig te zijn. het was al een paar keer niet gelukt. instanties helpen haar niet ofzo en voor haar moeder en eigen dochter maakt het haar niet uit wat er gebeurt. bizar zo'n gesprek.
nu is ze offline. reden weet ik niet.
Maar als je haar spreekt meld het. en zeg dat ze aan familie en dochter moet denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan