Recensie Eva, Geleenstraat 110P - K5 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.203
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik wandelde vanavond even door Den Haag en besloot eerst de Doublet en daarna de Geleenstraat te checken.

Gek genoeg is de Doub dan een warm loop straat voor me, met op deze zaterdag-avond meer knappe dames dan ik verwacht had, maar meestal kom ik dan tot een bezoekje in de Geleenstraat.
Vanavond was het niet anders. Eerst was ik ietwat besluiteloos ( o.m. ook omdat het stoeltje van Alice leeg was, maar haar telefoon er wel lag, net op het moment dat ik wat onrustig werd), daarna wilde ik opeens snel beslissen.

Mede daardoor werd het Eva, een Roemeense dame die me zei dat ze pas een week in Den Haag werkt. Geen idee of dat waar is natuurlijk, maar het klonk oprecht. Ze staat in dat overdekte stukje passage waar schuin er tegenover ook Antonia bv staat en rechts van haar stonden nog 2 dames die er mochten zijn.

Eva stond net met een groepje mannen (toeristen?) te babbelen toen ik langs liep. Dat heb ik wel vaker, dan hoor je iemand met een ander een gesprekje voeren en kun je daaruit afleiden of je een dame sympathiek en knap vindt of niet.

Ik liep nog snel een mini-rondje met de vrees dat een man van het groepje bij haar naar binnen zou stappen, maar toen ik weer de passage in wandelde liepen ze er net uit. Eva benaderd en ze was gelijk toeschietelijk en liet me binnen.

Babbeltje gemaakt op de kamer. Ik was natuurlijk voor haar gegaan omdat het in eerste instantie leek alsof ze een natuurlijke DD had, maar bij binnenkomst leek het me toch alsof daar wat aan gedaan was. Desalniettemin voelden haar borsten wel zacht/echt aan, dus ik denk dat ze vooral wat extra opgevuld zijn.

Sowieso was Eva in het felle licht van de kamer iets minder de super-babe die ik in eerste instantie in het hoekje van de passage dacht te zien zitten, maar dat maakte ze meer dan goed door haar zeer vriendelijke houding.
Nou ben ik doorgaans ook zo hartelijk mogelijk richting de dames, dus we kwetterden al snel honderduit over allerlei zaken.

Daarna ontkleed en op het bed gaan liggen waarna ze me een fijne pijpbeurt gaf. Langzaam, wat sneller, een stukje en weer dieper, Eva beheerst dit prima. Ze zat zo dat ik niet helemaal bij haar boezem kon, wel een beetje, maar ze liet haar borsten lekker op mijn bovenbeen veren tijdens het pijpen.

Op een gegeven moment moest ik switchen anders was ik al klaar gekomen. Gekozen voor missio en ze gaf me alle ruimte om mijn ding te doen. Gewoon goede sex.

Tijdens het neuken bleef ze me ook aankijken en we beleefden zowaar een vrij oprecht overkomend intiem moment. Mede daardoor kwam ik echt enorm heftig klaar.

Even wat gelachen, opgefrist en nagepraat over ditjes en datjes, waarna ik een trein moest halen, dus we namen afscheid en ik vervolgde mijn weg.

Op mij kwam Eva heel naturel over, ze mocht er zeker zijn qua looks en het was dan ook een uiterst relaxed moment samen.

Ik keer zeker nog wel eens bij haar terug als ze in de Geleenstraat blijft werken.
 
Wel grappig.....het lijkt er op dat ik, zowel bij de Wallen als het SKW als in Den Haag steeds de leuke dames bezoek waar nog niemand over geschreven heeft.
Het zijn ook vaak nieuwe dames, waar ik niet bewust naar op zoek ben, maar blijkbaar wel een radar voor heb.

Een vakantie-werkster in het SKW, een uitzonderlijk mooi meisje in het SKW die niemand nog kende, Michelle op de Wallen die er echt uit springt maar waar niemand nog over schreef, nu deze Eva in de Geleenstraat die aangeeft net een weekje in het land te zijn.

Vervolgens krijg ik dan wel wat likes op de recensie, maar blijft het meestal een topic zonder andere recensies. Blijkbaar heb ik echt mijn eigen doelgroep qua dames.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik twijfelde wat over 2 thuis ontvangst dames, dus zondag maar even richting Den Haag gegaan.

Het was wat rustig maar naar een aantal rondjes zag ik Eva staan gehuld in een leuk setje. Klein praatje aan het raam en hup naar binnen.
Tijdens het wassen zat Eva al klaar op bed, rustig gaan liggen en Eva speelde wat met mijn pik, condoom erom en rustig aan stijf pijpen. Enige minpunt!
Na een niet onaardige pijpbeurt klom je bovenop waar ze me gevarieerd bereed rustig diep dan weer snel. Overgegaan in missio maar daar het smalle bed met harde randen niet echt succesvol. Overgegaan in staand doggy waarna ik snel het condoom volspoot!

Conclusie leuke wat timide ogende dame, geen vuurwerk maar kom hier nog wel terug.
Ik trof haar op k6 overigens misschien wisselt ze wel eens?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan