Recensie Eva, Geleenstraat 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr_sunshine86

Stamgast
303
21/09/22
414
25
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Vanmiddag Eva bezocht in de Geleenstraat, niet te verwarren met 'Emma' aan de overkant waarvoor ik ook een topic 'Eva/Emma' zag staan - dat moet een andere zijn want in de kamer met het bordje 'Emma' was een blonde dame aan het werk.

Eva zei dat ze nog niet zo lang in Den Haag werkte. Roemeens, hele knappe sexy meid, slank met grote natuurlijke borsten, en erg afwachtend.
Toen ik voor de deur stond was ze ook niet heel enthousiast, maar maakte duidelijk dat ik serieus was en klopte op raam - waarna ze reageerde.
Eenmaal binnen was ze vrij zakelijk.
Kleren uit, wassen, ik gaf haar wat complimentjes, en ze begon heerlijk te pijpen. Hierna Eva bovenop, dit wilde ze alleen heel kort, hierna vroeg ik om doggy maar dat wilde ze niet - 'normal' zei ze - missionaris dus, en 'you must finish in this position'.
Hier knapte ik wel op af, heb haar even in missio geneukt met uitzicht op haar heerlijke lijf. Ze had zoveel glijmiddel op het condoom gekwakt dat ik weinig tot niks voelde, en kreeg daardoor een half slappe - waarop ze vroeg of ze mocht gaan trekken. Nou vooruit dan.
Condoom af en toen door haar klaar getrokken.
Het is een lekker ding, maar zou niet weer gaan - te veel haastwerk en te zakelijk.

Dit is dus een andere Eva dan een van deze?

Terug
Bovenaan Onderaan