Algemeen Eva, Gilze 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ben er jaren terug eens geweest.
Ontvangt in een woonwijk. Na binnenkomst verplicht douchen waarna ze jou op dr eigen bed opwacht. Masseren wil het dit absoluut niet noemen. De wrijft wat over je lichaam en begint dan je ballen en lul te friemelen… als toetje heeft ze me gepijpt maar dat deed eigenlijk nooit zei ze. Neuken is niet mogelijk.
Dame zelf is best aardig maar redelijk passief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben een paar jaar geleden bij haar geweest. Skinny figuurtje en een kleine a-cup maar wel een lief gezichtje! Massage was niet heel opwindend en haar kleding blijft aan. Wel gezellig kwebbelen maar daar kom ik niet voor.... Toen ik er was leek het opgeruimd.... in ieder geval de kamer waar de massage gegeven werd!
Geen type voor herhaling voor mij
 
ik ben ook een paar keer bij Eva geweest en deels herken ik de ervaringen. Ik heb er echter wel een positief beeld van.
Qua massage heb je inderdaad betere adressen, maar als je weet wat je wel (en niet) aan haar hebt, kom ik er toch altijd met een erg lekker gevoel van terug....

Ze is bij mij altijd naakt, kletst erg gezellig, ik mag overal aankomen en ze geeft heerlijke penismassages. Ze heeft me nog nooit gepijpt, maar daar heb ik ook niet om gevraagd. Zal dat eens gaan proberen...:p

Al met al heb ik geen slechte ervaring met Eva en ga er graag terug.
 
Ik ben een paar jaar geleden bij haar geweest. Skinny figuurtje en een kleine a-cup maar wel een lief gezichtje! Massage was niet heel opwindend en haar kleding blijft aan. Wel gezellig kwebbelen maar daar kom ik niet voor.... Toen ik er was leek het opgeruimd.... in ieder geval de kamer waar de massage gegeven werd!
Geen type voor herhaling voor mij
Voor wat ze vraag (70 euro half) mag je toch wel zeker verwachten dat ze naakt is en wat meer doet dan alleen wat olie op je piemel lijkt me. Ze is heel slank (en A cup) wat is haar lengte ongeveer?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/hoi-heren_6540969
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Regelmatig ga ik naar Eva toe voor een massage met hoogtepunt. Is niet te ver rijden voor me. Ze geeft een ontspanningsmassage met handmatig happy end. Hele leuke, kleine en slanke dame die naakt masseert. Ze geeft aan dat je haar (oppervlakkig) maar aanraken. Heb dat nooit gedaan dus weet niet of ze verder gaat dan dat.
 
Redelijke ervaring, lieve meid, petite uiterlijk en lichaam. Maar inderdaad weinig echt erotisch, je mag ze een beetje aanraken maar te weinig om hier echt opgewonden van te raken. Weinig herhalingsgevaar voor mij.
 
Ik ben hier nu twee keer geweest. Eerste keer was het een goede massage maar afgelopen keer viel het me wat tegen. Rommelige kamer en je mag haar aanraken maar lijkt erop dat ze liever niet heeft. Voor deze prijs ga ik liever ergens anders naartoe.
 
Leuke meid, doet precies wat ze schrijft in haar advertentie, praat graag maar dat vind ik wel gezellig, qua uiterlijk voor mij het perfecte vrouwtje. Verwacht geen sex/erotische date maar een fijne liefdevolle aanraking.
 
Citaat uit haar advertentie:
Voor de heren die niet begrijpenlijk kunnen lezen, en überhaupt de mogelijkheden niet goed doorlezen, ik doe niet aan intiem, ik heb geen orale seks en er word niet gevingerd👍 het is klant gericht!

Vingeren doe ik zelf toch liever 🖕, vinden de vrouwen lekkerder dan (y).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan