Walk the line
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-full-service-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
na lang twijfelen mij nog eens laten vervoeren door een Roemeense schone, sms ging vlot in engels tongzoenen ging etc....
bij aankomst in Helchteren en niet Hechtel-Eksel was het inderdaad een mooie verschijning en de d dame van de fotos.
De prijs was ineens 30 euro duurder en ze kon niet terug geven dus tja de nood was hoog toch maar ervoor gegaan.
je kan alles samenvatten als teleurstelling voor de complete service, even blazen en dan wou ze er al op, niet zoenen, niet knuffelen strelen of iets anders.
het enige wat ze deed was af en toe op haar gsm kijken van de rest was een pop die niet bewoog.
kortom mooie meid, belabberde service voor dit geld.
vroeger waren de Roemeense dames wel anders , jammer vr mij geen Roemeense dames meer ...
bij aankomst in Helchteren en niet Hechtel-Eksel was het inderdaad een mooie verschijning en de d dame van de fotos.
De prijs was ineens 30 euro duurder en ze kon niet terug geven dus tja de nood was hoog toch maar ervoor gegaan.
je kan alles samenvatten als teleurstelling voor de complete service, even blazen en dan wou ze er al op, niet zoenen, niet knuffelen strelen of iets anders.
het enige wat ze deed was af en toe op haar gsm kijken van de rest was een pop die niet bewoog.
kortom mooie meid, belabberde service voor dit geld.
vroeger waren de Roemeense dames wel anders , jammer vr mij geen Roemeense dames meer ...