Ik had Eva al lang op mijn verlanglijstje staan en afgelopen zaterdag eindelijk gelukt om een afspraak te maken.
Op de afgesproken tijd stond ik klaar in de straat wachtend op het juiste huisnummer maar helaas liet dat toch wel even op zich wachten. Na 20 minuten vertraging kon het feestje dan toch doorgaan. De locatie was goed discreet te bereiken en uiteraard verontschuldigde Eva zich voor het laten wachten.
Ik had gekozen voor een b2b i.c.m lingam. Ze begon met een massage van de rug. Deze was niet uitzonderlijk maar wel fijn omdat haar handen heel fijn aanvoelen. Daarna benen/billen, dit was ook lekker. De b2b was kort maar wel lekker stevig.
Na het omdraaien was mijn penis aan de beurt voor wat aandacht....

Dit was absoluut een geweldige ervaring. Eva wist steeds precies hoe ver ze kon gaan zonder dat ik voortijdig ejaculeerde. Het was eigenlijk magisch hoe "we" op elkaar ingespeeld leken om de spanning en het genot steeds verder op te bouwen. Deze lingam was het geld en de moeite meer dan waard. Heerlijke ervaring!
Tenslotte nog even af douchen, hierbij werd ik ook nog ingezeept. Hoeft eigenlijk niet van mij maar wel prima. Eva heeft een mooi slank lichaam en is vriendelijk in de omgang. Praten deed ze bij mij amper maar misschien vond ze mij niet zo interessant (?) Maakt verder niet uit, ik had een leuke middag. Herhalingsgevaar voor mij groot!