Recensie Eva, Massagewereld, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trekvogel123

Vaste klant
117
23/09/23
289
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Vorige week ben ik bij toeval bij Eva terecht gekomen. Eigenlijk had ik een afspraak met een andere dame staan, maar deze was door onduidelijke reden niet op komen dagen die dag.
De gastheer bood mij de keuze aan om naar de kamer te gaan met één van de andere dames, waarbij hij ook Eva noemde. Eva was die dag voor het eerst aanwezig bij MW Nijmegen zo wist hij me te vertellen, maar ze had al wel ervaring van masseren bij andere salons. Eva werd die dag zelfs ingewerkt en had bij MW Nijmegen nog geen enkele klant gehad; dus ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en om Eva te vragen. Dit is tevens de reden waarom Eva nog niet op de website van MW staat. Van het gesprek tussen de gastheer en Eva, dat ik deels kon opvangen werd het duidelijk dat Eva zelfs nog even wegwijs werd gemaakt door een andere collega over de werking van de douches, het ontvangst/voorstel ritueel etc. en ze was enigszins verrast dat ze, voordat ze goed en wel was ingewerkt al haar eerste klant te pakken had. Dit tot latere hilariteit tot gevolg.

Aangekomen op de kamer volgde Eva al snel. Ze bleek precies zoals de gastheer haar beschreven had: blond, slank met een mooi plat buikje en redelijk brede heupen, een mooie B cup met lekkere tepeltjes en ondeugende ogen. Ik schat haar zo rond de 37. Echt een girl next door. Ze stelde zich netjes voor en ik kreeg meteen een warme en fijne knuffel. Terwijl mijn handen afdaalden naar haar onderrug, dwaalden haar handen tegelijk aan mijn voorkant af. Ze voelde even aan mijn kruis en merkte (terecht) op dat ik al stijf werd van haar aanraking, geur en zachte stem. Ze kneep even flink in mijn kruis op een fijne, speelse wijze en toen stelde ze voor om maar eens even echt goed kennis te maken. Ze maakte mijn riem los en stak haar hand in mijn boxer. Ze complimenteerde me over het formaat van mijn vlugge Jaapie terwijl ze ook even aan mijn ballen voelde. Dit begin was uitstekend te noemen! We besloten na deze korte kennismaking de douches maar eens op te zoeken voor mijn eerste water/zeep massage ooit bij MW. Een beetje onwennig ging ze aan de slag met de knop van de douches en omdat ik ook nog nooit op deze kamer was geweest wist ik het ook niet 1-2-3 te regelen, met gelach tot gevolg. Uiteindelijk kwamen we er samen uit en werd ik lekker onder de douche geplaatst terwijl zij tegen mij aankroop. Mijn nek, schouders, buik, mijn benen en natuurlijk mijn kruis kregen de warme zeep uit haar handen uitgesmeerd. Met haar kleine handjes wist ze me al flink te plagen en stijf te krijgen, waar ze zelfvoldaan en ondeugend bij keek.

Vervolgens mocht ik gaan liggen op het speciale matras. Dit was voor mij allemaal nieuw (ik was tot nog toe alleen bekend met de olie-massages) maar Eva wist goed wat ze deed. Mijn rug, kuiten, schouders, alles werd goed onderhanden genomen door verschillende lichaamsdelen. Heerlijk hoe de zeep afgewisseld/afgespoeld wordt met warm water. Waar ze begon met haar tepels werden het al snel haar handen, benen en billen waarmee ze me bewerkte. Af en toe een stout kneepje in mijn billen of bij mijn balletjes, genoeg om me continu stijf te houden.

Toen mocht ik mij omdraaien, waar ik uiteraard geen nee tegen zei. Even, misschien 3 seconden maar, trok ze me snel en hard af om me vervolgens weer elders op mijn lichaam te bewerken, wederom met haar handen, benen en billen, waarbij ik op een mooi uitzicht op haar kontje en kutje getrakteerd werd. Wat is het dan moeilijk om je niet te laten gaan, maar dat mag helaas niet bij MW...
Uiteindelijk nam ze me eens goed beet en met fijne bewegingen bracht ze me tot een heerlijk hoogtepunt waarbij de spetters in het rond vlogen. Ze ging precies lang genoeg door, niet te kort en niet te lang, terwijl ze me nog maar eens ondeugend en zelfvoldaan aankeek. Ze hielp me netjes met opruimen en vervolgens hebben we lekker samen nagedoucht.

Het feit dat Eva nog niet zo bekend was op deze locatie en met bijv. de douches vond ik wel wat grappigs en ontwapenends hebben, en dat maakte het tot een fijn, gezellig en memorabel uurtje. Wees maar zuinig op deze dame, want ze is gewoon een hele leuke toevoeging aan de toch al leuke bezetting bij MW Nijmegen en ik kom zeker weten nog eens terug.

- Mocht het profiel van Eva op de website geplaatst worden dan zal ik die toevoegen -

Terug
Bovenaan Onderaan