Recensie Eva/Mira/Alissa, Apeldoorn (voorheen Utrecht)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Babayaga

Wandelaar
65
25/12/21
17
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2517494-alissa
Totale kosten (in euro)
150
Heb een heerlijke uur genoten met haar alles zonder condoom, ze was lekker strak en geil geniet zelf erg mee.
 
@Babayaga , dat ze geen cup D heeft zoals in haar advertentie staat, dat zie ik idd ook nog wel.
Maar ze zegt 21 te zijn, waar jij aangeeft 30-35 jaar. Foutje of...zijn de foto's 10 jaar oud 👵
 
Waarschijnlijk gaan de zaken niet zo goed want haar naam is nu "Mira". Toen ik haar profiel al zag gingen bij mij al gelijk de "Roemeense afwerk" alarmbellen af. Mooiste foto's zijn de lokfoto's maar op foto 9 zie je hoe ze er daadwerkelijk uitziet met haar (lelijke) kanonskogels en sta je weer met beide benen weer op de grond. Waarschijnlijk is die Anya (2783089) haar collegaatje want die heeft de optie "sex zonder condoom" ook aangevinkt.

@Investigabiles + @Omdatikhetlekkervind : ik zou voor beide dames even pas op de plaats maken.
 
Dubbel check! Een zekere te skippen dame!

Ik heb een sterk vermoeden dat deze dame door een wandelaar is ingelicht over de slechte thread op nzc.
Waarom zou je anders je naam veranderen als je een goede recensie hebt op kinky?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan