Recensie Eva - Neung massages Retie 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JosVe

Newbie
13
26/03/23
8
5
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Paar weken terug Eva bezocht bij Neung massages. Eva deed zelf de deur open. Ergens stond wat rock muziek hard te bleren.
Ze had een badjas aan, klein van stuk maar ze ziet er goed uit en lachte vrolijk. De muziek is niet ideaal voor de sfeer, maar we gaan er voor.
Ik mocht alvast naar boven, zij bleef nog onder. Hmm, ik zelf maar even onder de douch gesprongen.
Ik was me net aan het afdrogen toen zij boven kwam, ik was in de verkeerde kamer terecht gekomen. Nou ja, geen probleem, kleren onder de arm en verhuizen.
Ik op mijn buik op het bed, zij ontdeed zich van kleding en ging naast me zitten en gaf een zachte massage. Geen erotiek te bekennen.
Na een 15-20 minuten mocht ik me omdraaien, leuk meer tijd voor de pret.
Nou, lang pret was het niet, na een paar minuten teasen kreeg ik gelijk de vraag 'wil je extras?'.
Eigenlijk weet je dan al dat je nee moet zeggen, maar vooruit ze ziet er lekker uit en het bedrag was te doen.
Condoom om en gelijk er boven op, dat hield ze niet lang vol en wilde wisselen. Nauwelijks gewisseld staat ze op en zegt 'momentje' en gaat naar onder. Na paar minuten is ze weer terug, en gaat weer liggen.
Tsja, ondertussen is het natuurlijk slappe henkie geworden en geen potige peter meer.
Dan maar weer verder, om wat afwisseling te brengen dacht ik haar te beffen, nou daar is ze absoluut niet van gediend; tegenvaller.
Doggy dan maar, ik stoot iets harder, 'nee nee, niet goed, rustig'.
Ok, ..., opwinding is ondertussen wel weg, dan maar focussen op klaar komen en afronden.
35min alles klaar (van de 60), nou dan wil ik nog wel even een massage om wat meer tijd vol te maken en wat te babbelen.
Eh, nee; of ik haar nek kon masseren want ze had last van d'r nek. Zucht ok dan.
45min, douchen en wegwezen. Zij lag ondertussen weer aangekleed op bed te Tiktokken met Guns 'n Roses.

Al met al, mooie dame, maar date geen succes.

Terug
Bovenaan Onderaan