WHEM Eva (Poolse) Gent privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand?

Ik ben er net geweest. Ze is heel cool. Ze legt de nadruk op massage. Het deel waar het body to body is dat is wel super. Pijpt spijtig genoeg met condoom. Het neuken is ook weer heel cool. Het is een mooi meisje en tis er heel net maar eerder cool.
 
De massage is zo zo, had stuk steviger gemogen, je mag enkel haar borsten en billen aanraken, maar ze gaat zo zitten dat je er niet echt bij kan. Tussen haar benen is een "no go", want "I have no pleasure from this." Inclusief (alleen) voor en na douchen sta je op 48 minuten buiten, terwijl je voor een uur betaalt. Ook babbelt ze veel tussendoor, en dan stopt ze met masseren. Tevens zit ze je tijdens het intieme gedeelte op te jagen om zo snel mogelijk klaar te komen.

Ze is wel erg knap.
 
De massage is zo zo, had stuk steviger gemogen, je mag enkel haar borsten en billen aanraken, maar ze gaat zo zitten dat je er niet echt bij kan. Tussen haar benen is een "no go", want "I have no pleasure from this." Inclusief (alleen) voor en na douchen sta je op 48 minuten buiten, terwijl je voor een uur betaalt. Ook babbelt ze veel tussendoor, en dan stopt ze met masseren. Tevens zit ze je tijdens het intieme gedeelte op te jagen om zo snel mogelijk klaar te komen.

Ze is wel erg knap.
Bedankt voor de informatie.
 
gisteren was ik bij haar wat kan ik zeggen...
eerste 1 uur ging voorbij als 30 minuten met de badkamer elk 10 minuten
ten tweede, ze laat je haar niet aanraken
ten derde, als je je omdraait, doet hij direct een condoom om en komt klaar op je
Ik zou haar nooit meer bezoeken, geen passie, alleen lichaamsoliën. . . . .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan