Recensie Eva (vh Kamilla, Samantha), Antwerpen (vh Brugge, Leuven) 4,70 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt het dat ze nu in Antwerpen ontvangt? heb een afspraak met haar gemaakt, het is deze link die ze gebruikt: https://www.redlights.be/profiel/eva-gfe-2/
Ziet er alvast betrouwbaar uit en haar communicatie is zeer deftig. Ik controleer het toch graag als ik voor het eerst bij iemand op bezoek ga
Het is haar link, met haar foto's en nummer.
Ik ben wel nog niet op haar locatie in Antwerpen geweest.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Na de goede review gelezen te hebben en omdat ze vlakbij was in Antwerpen afspraak geboekt. Heel leuke en vriendelijke dame. Normaal ging ze fitness en in de voormiddag maar een beetje cardio in bed kon ook wel. Ze ziet eruit als op de fotos heel mooi dus. Kontje is lekker , fris poesje en mooie borsten. De eerste ronde nam zij het initiatief, ze liet me proeven van haar sensuele lippen, pijpte met condoom (was dus minpuntje) en nam popol diep en de keel. En begon me dan te berijden. Ik gaf nog aan dat ik snel ging komen maar ze ging lekker door en ik kon het niet stoppen. Toen bood ze een massage aan. Toen ik bedankte kwam ze naast me liggen. Ik begon wat met haar klitje te spelen en al snel deed ze een nieuw condoom aan. Ze begon dezelfde routine maar toen dacht ik laat ons wat standjes proberen. Ik ken de juiste benamingen niet van de mogelijke posities maar ze liet zich op onder voor en tussen mij pakken, ze begon ook hartstochtelijker mee te doen, zichzelf te vingeren en keek me vaak geil aan. Toen ik na tijd klaar kwam kwam ze zich naast me vleien en hadden we nog een leuk praatje. Je begrijpt het al ik heb een leuke afspraak gehad en kan ze Alleen maar aanbevelen. Nog maar even in Antwerpen en gaat terug naar Leuven.

Terug
Bovenaan Onderaan