WHEM Eva, Zierikzee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WJDZ

Wandelaar
60
28/10/21
14
3
Haar foto's spreken me erg aan, haar advertentietekst iets minder. Heeft er iemand ervaring met deze dame?

 
Volgens mij stonden er op H**kers wel vrij positieve ervaringen maar weet geen details meer. Ze wil enkel klanten van 40 of jonger dus geen ervaring al zie ik er wel nog jonger uit dan 40. :ROFLMAO:
 
Waar ik niet van hou; mensen die te vroeg komen , verraders, mensen die je privedingen doorvertellen, meelopers, racisten, dikke buiken, op visite gaan, visite krijgen , alles samen met een ander doen, mensen die geen champignons of avocado lusten, mensen die iets geloven omdat het een 'Feit' is en niet zelf nadenken, mensen die zeggen; jij kunt iedere man krijgen. Mensen die de rekening delen en zeggen jij had een voorgerecht. Zweten, dingen moeten, verplichtingen, drollen in mijn tuin. Mensen die me niet geloven ( dat ik fantastisch kan koken haken zingen en al 40 jaar 4 boeken per week lees, foute popos, foute reacties via app " ben je ook zo geil?' Mannen van boven de 40 die zeggen dat ze op ouder vallen, dat je geld opeens op is, en kiespijn oja en aankomen En ontstoken ogen. : Smorgens koffie krijgen terwijl je een borrel wil Vrouwenshirts met letters.( love of Spring) Muurstickers met suffe teksten. Sws suffe teksten. Tv kijken . Mensen die vragen wat ik 'zoek' . Om 20.00 uur koffie krijgen terwijl je een borrel wil. Mensen die je " willen helpen" ook een teringhekel aan. IK hou wel van een onvergetelijk intieme date met een mooie jonge vent.
Wat mij betreft een briljante tekst. Op z'n minst origineel voor wie het daar niet mee eens is. Ik val niet binnen haar doelgroep. Kansloos dus. Wel jammer dus. Op sommige van haar foto's lijkt ze wel een personage uit een schilderij van Gustav Klimt.
 
Spreek al langere tijd met Eva af. Schat Eva een jaar of 10 ouder. Gezellige tante, altijd een gezellig gesprek, stelt je altijd op je gemak. Staat voor een echte GFE ervaring.
Zoent overtuigend, pijpt voldoende, laat zich goed likken, neuken in diverse standjes prima

Adresje voor vaker
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan