Eindelijk ook deze dame bezocht. Ze was terug van Spanje en zag er fantastisch uit. Leuk brilletje op de neus van deze krullebol, lekkere uitpuilende borsten, een mooie volle kont. Wat wil een man nog meer. Nou sex met haar uiteraard
Op de kamer moest mijn tool gewassen worden. Nu douche ik thuis vooraf altijd, maar deze extra behandeling is geen straf bij Eve. Alleen moet je dan bij de wasbak gaan staan, wat toch een beetje ongemakkelijk, maar wel lekker hoor is. Ze nam uitgebreid de tijd om toch vooral mijn eikel schoon te poetsen. Wat zo'n dame met die kleine handjes kan, pffff veel te lekker
Of ik extra's wilde, pijpen zonder was 50, beffen 30 en tongen 20. Nou pijpen zonder vond ik veel te duur, beffen doe ik voor de dames, dus voor hun genot , daar betaal ik niet voor, maar tongen wilde ik wel, want dat vind ik zeker wel iets extra's hebben. Nou die

van haar , die kan er wat van. Dat was heerlijk hoe ze daarmee het condoom omdeed, ik had het niet eens door. Ik dacht werkelijk dat ze me toch zonder zat te zuigen, echt een professional. Toen ze even stopte zag ik dat ik dat het condoom erom zat en ze lachte en zei : "you didn't feel the condom hey" en ging vervolgens weer door. Mijn ballen werden niet vergeten, en ze deed het zo lekker dat ik haar moest vragen om te stoppen anders was het zo gebeurd. Wat een lekker sletje zeg. Voor haar lijkt het geen werk, maar meer een spel.

Heerlijk zo'n dame hoor, die houdt ervan om mannen helemaal gek te maken. Ik moet zeggen dat haar dat prima lukt.
Ze was best een tijdje bezig geweest daar beneden, dus vroeg ik haar op mij te klimmen, want ik wilde die bungelende fraaie E-cup tieten met die prachtige tepels erop lekker in mijn gezicht hebben. Ze hangen een beetje, maar wat wil je als ze zo mooi groot zijn, werkelijk beauties hoor

. Nu ze lekker op me zat, maakte ze het best snel af. Ze kneep een paar keer met haar natte doosje en melkte me helemaal leeg

.
Wat een mooie vrouw zeg. Jammer dat ik me vrij snel moest overgeven, maar het was een prachtige ervaring met Eve. Als toetje gaf ze ook nog een stevige massage, maar ik lag meer na te genieten van de lekkere sex met deze dame.
Met dank aan alle eerdere recensenten die mij op het spoor hebben gezet naar deze dame