Recensie Eveline, Eindhoven, Baekelandplein 14R New 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steven1989

Newbie
1
22/09/23
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag weer op het plein geweest. Gelukkig bleek Evelyne aanwezig.
Heb haar ooit in pyama aangetroffen (dat is ook erg sexy), maar vandaag met hele hoge hakken en rood gestifte zwoele lippen. Van alle meisjes op het plein is zij mijn beste ervaring tot nu toe en ik heb er als ouwe snoepert toch heel wat gehad. Evelyne is Roemeens maar in het Engels kun je goed met haar communiceren. Ze is ontzettend lief en doet haar best het naar je zin te maken. Vooral als je ook aardig tegen haar bent krijg je daar heel veel voor terug. Je voelt je erg op je gemak bij haar. Ik ging voor 15 minuten (€50) maar ze kijkt niet op de klok.
Nadat ik haar rondingen uitvoerig had afgetast gaf ze me een heerlijke pijpbeurt, echt top!! Met haar zwoele rode lippen masseerde ze het randje van m'n eikel tot ik het niet meer had. Daarna 2 standjes en heerlijk schokkend klaar gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was ik weer op de markt. Ik zag een nieuwe jonge vrouw, Evelina, met hele hoge hakken en zachte, rood geverfde lippen. Van alle meisjes op de markt is zij mijn beste ervaring tot nu toe. Evelina is Roemeens, maar je kunt goed met haar communiceren in het Engels. Hij is heel lief en doet zijn best om je gelukkig te maken. Vooral als je aardig tegen haar bent, krijg je er veel voor terug. Je voelt je erg op je gemak bij haar. Ik was er 15 minuten (€50), maar ze kijkt niet op de klok. Het bezoeken waard.
So you made a new account today just to review this girl? Wow, she must be special
 
Vandaag ben ik weer naar de markt geweest. Ik zag een nieuwe jonge vrouw, Evelina, met hele hoge hakken en zachte, rood geverfde lippen. Van alle meisjes op de markt is zij mijn beste ervaring tot nu toe. Evelina is Roemeens, maar je kunt goed met haar communiceren in het Engels. Hij is heel lief en doet zijn best om je gelukkig te maken. Vooral als je aardig tegen haar bent, krijg je er veel voor terug. Je voelt je erg op je gemak bij haar. Ik was er 15 minuten (€50), maar ze kijkt niet op de klok. Het bezoeken waard
Vertaalmachine?
"Hij is heel lief en doet zijn best" "markt"
 
Vandaag weer op het plein geweest. Gelukkig bleek Evelyne aanwezig.
Heb haar ooit in pyama aangetroffen (dat is ook erg sexy), maar vandaag met hele hoge hakken en rood gestifte zwoele lippen. Van alle meisjes op het plein is zij mijn beste ervaring tot nu toe en ik heb er als ouwe snoepert toch heel wat gehad. Evelyne is Roemeens maar in het Engels kun je goed met haar communiceren. Ze is ontzettend lief en doet haar best het naar je zin te maken. Vooral als je ook aardig tegen haar bent krijg je daar heel veel voor terug. Je voelt je erg op je gemak bij haar. Ik ging voor 15 minuten (€50) maar ze kijkt niet op de klok.
Nadat ik haar rondingen uitvoerig had afgetast gaf ze me een heerlijke pijpbeurt, echt top!! Met haar zwoele rode lippen masseerde ze het randje van m'n eikel tot ik het niet meer had. Daarna 2 standjes en heerlijk schokkend klaar gekomen.
Nou ik ga meteen een afspraak maken dan. Ze klinkt veel beter dan Carina en Beatrice!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan