Even een realistischer beeld scheppen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol, verplaats je nou eens in iemand die fan is van Lisa de zangeres of Lisa de journalist (of zijn dit dezelfde?).
Nee, we spreken hier over drie verschillende personen. Die uit The Voice mag er ook wezen trouwens. Van de journaliste nog geen foto gevonden.

Als die haar Googlen krijgen ze de verrassing van hun leven
Inderdaad :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
Zou idd een goed idee zijn er zitten hier veel mannen die geiler worden van elke roste euro dat ze hebben kunnen potten dan te leven en er van te genieten
Als je daar geil van wordt......
Het zij zo.
Dat ga je niet vermijden.
Sommige mannen worden geil van het lezen van recensies en trekken zich daar op af.
Goedkope lol inderdaad.
Is dat zielig?
Nee , niet zieliger dan daadwerkelijk een dame bezoeken denk ik.
Dus ook daarmee hebben recensies, en dames uit-het-leven hier een algemeen nut.
Vind ik wel een positieve gedachte in deze Kersttijd.
Groetjes van N , vroeger K .
 
Sommige sekswerkers hebben zelfs een bijbaantje als journalist bij VRT News:
(Check naam journaliste onder eerste alinea :ROFLMAO:)

En in The Voice heb je blijkbaar ook al meegedaan? Vrouw van vele talenten :D
Het zal wel een naam genoot zijn 😁
 
Als je daar geil van wordt......
Het zij zo.
Dat ga je niet vermijden.
Sommige mannen worden geil van het lezen van recensies en trekken zich daar op af.
Goedkope lol inderdaad.
Is dat zielig?
Nee , niet zieliger dan daadwerkelijk een dame bezoeken denk ik.
Dus ook daarmee hebben recensies, en dames uit-het-leven hier een algemeen nut.
Vind ik wel een positieve gedachte in deze Kersttijd.
Groetjes van N , vroeger K .
als alle rekeningen betaald zijn je een dak boven je hooft hebt alle dagen eten op tafel hebt en een beetje kan sparen is alles toch oke je moet toch niet alles op potten voor later voor op je oude dag dan kan je de helft van de dingen die je wilde doen in je leven niet meer doen om dat je te oud bent dat is natuurlijk op voorwaarde dat je je oude dag haalt want het is rapper gedaan dan je denkt

Vinden mensen dat leuk om hier recenties en topics te lezen als ze dat leuk vinden om dat ze er opgewonden van worden of er op mastruberen doe maar als dat hun ding is moeten ze dit vooral doen wat mij gewoon stoort dat er mannen zijn die zeggen van alle sexwerker werken in het zwart of doen het enkel voor het geld doen als een dvp die prijs wil voor haar tijd en diensten dan wil ze die prijs punt en gedaan ik heb op dit dingen gelezen als dvp zijn maar cumdumps, deze dvp heeft een litteken op haar buik van een keizersnede ik vond dit zeer storend en de vraag doet deze dvp Nzc waar op het antwoord kwam nee maar ik ben zeker toon haar genoeg geld en ze gaat het wel doen

We mogen blij zijn dat er vrouwen zijn die dvp willen zijn ze helpen mensen mentaal en met hun behoefte anders mochten er veel mensen op hun kin kloppen of in een zakdoekje schieten dvps verdienen ook respect het zijn ook mensen net als wij mochten sommige wandelaars en dvps elkaar met meer respect behandelen meer rekening met elkaar houden en elkaar niet bevooroordelen dat zou pas een mooi goed voornemen zijn voor het nieuwe jaar
 
je moet toch niet alles op potten voor later voor op je oude dag dan kan je de helft van de dingen die je wilde doen in je leven niet meer doen om dat je te oud bent dat is natuurlijk op voorwaarde dat je je oude dag haalt want het is rapper gedaan dan je denkt
Lijkt me handig als je ook wat opzij zet voor later maar natuurlijk niet zoveel dat je nu geen leuke dingen meer kan doen, lijkt me logisch
 
Lijkt me handig als je ook wat opzij zet voor later maar natuurlijk niet zoveel dat je nu geen leuke dingen meer kan doen, lijkt me logisch
Als je nu naar DVp gaat kost bijvoorbeeld 160€ , zet je op zij over 5 jaar kost 250 € of zo.
Dan kan je beter nu doen toch.
Iemand in loondienst werkt 1 dag per week voor zijn pensioen. (Verplicht)
Een Zzp er doet dat niet , die geniet er van.
En die krijgt vast ook wel wat van de staat als die oud is.
Kortom geniet ervan , en spaar niet te veel .
 
als alle rekeningen betaald zijn je een dak boven je hooft hebt alle dagen eten op tafel hebt en een beetje kan sparen is alles toch oke je moet toch niet alles op potten voor later voor op je oude dag dan kan je de helft van de dingen die je wilde doen in je leven niet meer doen om dat je te oud bent dat is natuurlijk op voorwaarde dat je je oude dag haalt want het is rapper gedaan dan je denkt

Vinden mensen dat leuk om hier recenties en topics te lezen als ze dat leuk vinden om dat ze er opgewonden van worden of er op mastruberen doe maar als dat hun ding is moeten ze dit vooral doen wat mij gewoon stoort dat er mannen zijn die zeggen van alle sexwerker werken in het zwart of doen het enkel voor het geld doen als een dvp die prijs wil voor haar tijd en diensten dan wil ze die prijs punt en gedaan ik heb op dit dingen gelezen als dvp zijn maar cumdumps, deze dvp heeft een litteken op haar buik van een keizersnede ik vond dit zeer storend en de vraag doet deze dvp Nzc waar op het antwoord kwam nee maar ik ben zeker toon haar genoeg geld en ze gaat het wel doen

We mogen blij zijn dat er vrouwen zijn die dvp willen zijn ze helpen mensen mentaal en met hun behoefte anders mochten er veel mensen op hun kin kloppen of in een zakdoekje schieten dvps verdienen ook respect het zijn ook mensen net als wij mochten sommige wandelaars en dvps elkaar met meer respect behandelen meer rekening met elkaar houden en elkaar niet bevooroordelen dat zou pas een mooi goed voornemen zijn voor het nieuwe jaar
Ik heb ook respect voor DVP hoor , zonder hun zouden we een saai en onvoldaan en sexueel gefrustreerd leven hebben.
 
Lijkt me handig als je ook wat opzij zet voor later maar natuurlijk niet zoveel dat je nu geen leuke dingen meer kan doen, lijkt me logisch
Dat bedoel ik ook ik heb zelf een mooi spaar centje kunnen bij een sparen maar ik heb al vaak gehad als ik iets gekocht had dat mensen commentaar gaven waarom heb je dat gekocht of dat gedaan had je het niet beter dat geld gespaart voor later ik heb op de harde manier geleerd hoe rap van het ene moment op het andre dat je leven voor bij kan zijn je moet een appeltje voor de dorst hebben maar geld dient naar mijn mening om van te leven en niet om voor te leven
 
Dat bedoel ik ook ik heb zelf een mooi spaar centje kunnen bij een sparen maar ik heb al vaak gehad als ik iets gekocht had dat mensen commentaar gaven waarom heb je dat gekocht of dat gedaan had je het niet beter dat geld gespaart voor later ik heb op de harde manier geleerd hoe rap van het ene moment op het andre dat je leven voor bij kan zijn je moet een appeltje voor de dorst hebben maar geld dient naar mijn mening om van te leven en niet om voor te leven
Alles oppotten voor 'later'... en intussen vergeten te leven??? Jammer he!
Maar... alles erdoor draaien... en dan maar een ander laten opdraaien voor je noden is pervers!

Dus... zoals vaak... zal de waarheid wel ergens in het midden liggen... Geniet van het leven... én zet wat opzij 'for a rainy day'!
 
Alles oppotten voor 'later'... en intussen vergeten te leven??? Jammer he!
Maar... alles erdoor draaien... en dan maar een ander laten opdraaien voor je noden is pervers!

Dus... zoals vaak... zal de waarheid wel ergens in het midden liggen... Geniet van het leven... én zet wat opzij 'for a rainy day'!
Idd zo moet dat
 
Er zou een apart forum moeten komen voor "praten over geld" want erg veel mannen hier hebben meer lust en drift in hun portemonnee dan in hun balzak ;-)
dat is heel goed te verklaren hoor, als mannen achter vrouwen aangaan hebben ze vaak minder succes. Als mannen carriere maken, zichzelf opleiden, de beste versie van zichzelf worden en op zichzelf focusen, gaan de vrouwen achter hun aan 🤭
 
Veel te simplistische voorstelling van zaken wat mij betreft. Of als ik de eerlijke term gebruik die in mijn hoofd zit: bullshit.

Net als het hele verhaal dat je dvps niet over een kam moet scheren, moet je nu niet afkomen met werkelijk de gehele bevolking over een kam te scheren.

Er zijn oneindig meer factoren die een rol spelen dan succesvol worden in je werk, je beste zelf zijn en op jezelf focussen (wat nogal egoïstisch is).

Niet iedereen heeft dezelfde kansen. De maakbare samenleving waarin je alles zou kunnen bereiken als je maar je best doet is een gevaarlijke illusie.

Sommigen vallen buiten de boot, ook al doen ze naar eer en geweten nog zo hun best. Het sprookje ophangen wat hier nu gebeurt is betreurenswaardig.

Het valt me ook tegen dat er zo gedacht wordt door mensen die op andere punten juist de individuele verschillen wensen te benadrukken.
 
als mannen achter vrouwen aangaan hebben ze vaak minder succes. Als mannen carriere maken, zichzelf opleiden, de beste versie van zichzelf worden en op zichzelf focusen, gaan de vrouwen achter hun aan 🤭
Wat voor andrew tate achtige uitspraken zijn dit nou weer. Toen ik niet succesvol was gingen er genoeg vrouwen achter mij aan. Toen ik uiteindelijk wel succesvol werd gingen er nog steeds genoeg vrouwen achter mij aan.

Succes bij het vrouwen jagen light aan veel meer dan opgeleid zijn en een cariere hebben. Maar als dat het enige wat iemand heeft te bieden dan begrijp ik wel waarom iemand dat soort onzin gelooft.
 
Dat sexwerkers veel verdienen is fel overdreven
Als ze officieel werken en ze betalen alles netjes zijn ze bijna de helft van hun.centjes kwijt
Je hebt er ook die niet officieel werken
De kans dat je inspectie krijgt is er wel
 
@ForumLurker
Ik ben niet helemaal mee, wat is er volgens jou bullshit? (zalig dat dat woord uit jouw keyboard komt, je verrast mij!)
Denk jij dat succesvolle mannen niet aantrekkelijker zijn voor vrouwen?
Of bedoel je dat niet iedereen succesvol kan worden?
 
@Sharon Vooral dat laatste. Daar riekt de post wat mij betreft namelijk wel naar en dat is simpelweg niet waar. Verder vind ik het een behoorlijk egoïstische gedachtgang.
 
@Sharon Vooral dat laatste. Daar riekt de post wat mij betreft namelijk wel naar en dat is simpelweg niet waar. Verder vind ik het een behoorlijk egoïstische gedachtgang.
Dat hangt ervan af wat je met succesvol bedoelt, dat kan op veel manieren en is voor mij niet meteen gelinkt aan een financiële situatie. Je kan een succesvol leven leiden zonder veel geld te verdienen, succes kan op allerlei vlakken bestaan.
 
@Sharon Vooral dat laatste. Daar riekt de post wat mij betreft namelijk wel naar en dat is simpelweg niet waar. Verder vind ik het een behoorlijk egoïstische gedachtgang.
U succes moet je zelf maken in je leven. En iedereen kan wel iets bereiken in zijn of haar leven. Waar een wil is. Is er een weg.
 
Ik heb ervaren dat het onderbewustzijn heel krachtig is, je kan je doel als het ware in je onderbewustzijn planten als een zaadje in een akker, dat is iets wat alle 'succesvolle' mensen weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan