even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
je hebt er zo te zien ervaring mee?
Vijf minuten bladeren op "verliefd op een dvp" was voldoende. Ik had er ook een 9*9 bingo kaart konnen maken.

En ik zit niet in de gevarenzone. Wham, bam, thank you mam. Na het date is het over.
Het ging om probleem met vliegticket en familie lid overleden. Maar het klopte alletwee ook echt, viel na te gaan. Maar ik ben alert!
Zij heeft al BINGO :)
Grappig feitje: Na iedere keer sex dacht ik stiekem wel: 200€ bespaard.
Pro-Tip: hou een overzicht bij. Als het geld dat je voor haar straks gaat betalen meer is dan jouw "spaarpot" dan trek je de noodrem.
 
Laatst bewerkt:
Vijf minuten bladeren op "verliefd op een dvp" was voldoende. Ik had er ook een 9*9 bingo kaart konnen maken.

En ik zit niet in de gevarenzone. Wham, bam, thank you mam. Na het date is het over.

Zij heeft al BINGO :)

Pro-Tip: hou een overzicht bij. Als het geld dat je voor haar straks gaat betalen meer is dan jouw "spaarpot" dan trek je de noodrem.
Voor Bingo heb je een rijtje van 4 nodig toch? 😉

Of een volle kaart?

Maar dat kostenlijstje hou ik al bij.

Het is ergens heel lullig, maar tot we ooit wellicht echt iets hebben, weeg ik alles tegen elkaar af.

Fijne tijd samen, sex, moeite gedaan voor lieve apps vs kosten.

Wel iets te machinaal dat allemaal, maar ik kom er vooral achter dat ik soms meer kosten had met voormalig partners die er gaandeweg minder appetijtelijk uit zagen, meer ruzieden en niet ooit (kort) in het vak gezeten hadden.

Misschien rolt alles nog helemaal goed, maar de voortekenen werden gisteren door bepaalde uitspraken eerder beter dan slechter.

Het kan toch fout lopen, maar ze lijkt oprecht. Heeft inmiddels zelfs al weer tijdelijk werk in haar thuisland.

Het is een interessant kaartspel dat razendsnel verandert.

Voor mij zelfs te snel soms, want ik kan nu door werk niet op vakantie dus moet de bal even stil leggen, terwijl ik liever nu zou doorpakken.
 
Toch maar besloten om eerder af te spreken. 😅

Het lijkt er op dat we elkaar leuk vinden, dus dan is 4 maanden wachten om elkaar weer te zien best lang.

Dus ze komt eind mei deze kant op en verblijft dan bij mij thuis.

We boeken alleen een enkeltje, kijken hoe het loopt en gaan evt een paar dagen een zuid-europese stad bezoeken.

Een tikje spannend is het wel.

Blijft toch gek: Leerde haar kennen als dvp, vond haar direct superleuk, het hele verhaal hierboven voltrok zich en nu werkt zij niet meer (na een korte actieve periode) en ik wandel niet meer (na een periode van 4 jaar).

Tijdelijk? Voorgoed?

Bijna niets is voorgoed, maar als iemand die qua looks en sex direct in mijn top 3 terecht kwam nu in het echte leven voor me gaat, ben ik een tikje argwanend, maar ga ik er toch maar, iets sneller dan gepland, vol voor. 👍
 
Spannend! Ik hoop dat alles goed loopt, hou je verstand erbij en geniet ervan.
Ga ik doen! Thx!

Heb natuurlijk al een dikke week hier met haar opgetrokken toen ze net gestopt was, maar toen was ze hier gewoon nog eventjes.

Het gericht terug komen zonder werk-motief is een stap in de goede richting (tenzij zij hier andere plannen heeft, maar die indruk heb ik niet).
 
Ja voor het verhaal zou het geweldig zijn als je thuiskomt en je hele huis is leeggehaald. De sapcentrifuge, de gastendoekjes(ken je die nog, legendarische tv).
Maar stiekem zijn we allemaal een beetje jaloers en gunnen de meeste je het allerbeste hoor!👊
 
Succes in je relatie maak er het beste van en let op

Mocht het toch fout gaan zien we graag een review verschijnen
Ik stond ooit op het punt om ook over haar een recensie te schrijven en heb dat toen toch niet gedaan. Achteraf ben ik daar eigenlijk wel blij om.

Als het goed loopt volgen er een poosje geen recensies meer van mijn hand. ik blijf wel alles lezen en draag ook tips aan. Niks mis mee toch? ;)

Als het fout loopt zal ik dat echt wel even melden, maar zien jullie het ook zodra er weer recensies van mij verschijnen.
 
Ja voor het verhaal zou het geweldig zijn als je thuiskomt en je hele huis is leeggehaald. De sapcentrifuge, de gastendoekjes(ken je die nog, legendarische tv).
Maar stiekem zijn we allemaal een beetje jaloers en gunnen de meeste je het allerbeste hoor!👊
Laten we het hopen van niet.

Maar ik ben niet zo van de dure horloges enzo, dus op een computer na is er eigenlijk weinig wat wie dan ook zo kan meenemen wat van enige waarde is.

Wat ik al wel zie: Dat veel ook echt anders is. Wat dat betreft is er logischerwijs natuurlijk wel een verschilletje tussen dame als dvp en dame als potentieel vriendin.

Dat wist ik al wel, maar toch: Juist het onpersoonlijke van een kort bezoekje, het aftasten, maakt wandelen heel spannend denk ik.

Dat zat er die week nog wel volop in, hoewel het meer als daten voelde, nu praten we superveel via de app. Dat heeft voor- en nadelen. Daarom wil ik ook versnellen, het moet niet te verhalend/verstandelijk worden allemaal.

Zodra ze hier is gaat er de eerste week denk ik best veel duidelijk worden.

Welke vorm gaat het krijgen. Is het raar voor haar om hier te zijn op de plek waar ze ooit werkte en dan hier 'gewoon' weer terug te zijn.

Voordeel is wel dat ze, als haar verhaal geheel klopt, dit werk alleen hier 2-3 weken gedaan heeft. Ze weet dus wat het is, maar het was nog niet echt 'haar werk' wat ze al jaren deed.

Ik merk al wel dat ze pittiger is dan ze zich als dvp presenteerde. Maar de spanning is intact, dus op zich heb ik er een goed gevoel over dat we kunnen beginnen waar we x weken eerder geëindigd zijn.
 
Van de week zat je toch stiekem naar advertenties te kijken zag ik voorbij komen. 😉
Als ik jullie was....
Dat blijf ik ook doen. Alleen moeten jullie ze nu voor mij neuken. :)
Spannend hoor knightrider.
Ik wens je sws het beste, en vind het tof dat dame en jij gaan kijken waartoe dit allemaal leidt.
Mensen die mij een beetje kennen van het forum weten dat ik nogal kritisch ben.

Slanke dames, grote natuurlijke borsten, lieve inborst, geile uitstraling, die handeling wel, maar dat zeker niet.....dus de kans dat ze in mijn top 3 belandde en dat er een daadwerkelijke klik van haar naar mij zou zijn is denk ik 5%.

Daarom ben ik ook niet naïef en hou ik alle mogelijkheden in de gaten, maar ik ga dat mijn genieten in het hier en nu niet laten verstoren. Dan maak ik het kapot omdat ik er niet in durf te geloven.

Maar ik let wel op signalen die niet kloppen. Ik zie er wel een paar, maar dat kan ook mentaliteit, afkomst etc zijn.

Het is praktisch wel een tikje moeilijk. Ben die eerste week 1x met haar naar een feestje van bekenden gegaan.
Omdat ze nog er uit springt qua looks, 15-20 jaar jonger is, was het best een uitdaging om haar voor te stellen en te weten dat er achter mijn rug enorm geroddeld ging worden.


Maar fuck it, ook wel weer lachen.
 
Laatst bewerkt:
Ik stond ooit op het punt om ook over haar een recensie te schrijven en heb dat toen toch niet gedaan. Achteraf ben ik daar eigenlijk wel blij om.

Als het goed loopt volgen er een poosje geen recensies meer van mijn hand. ik blijf wel alles lezen en draag ook tips aan. Niks mis mee toch? ;)

Als het fout loopt zal ik dat echt wel even melden, maar zien jullie het ook zodra er weer recensies van mij verschijnen.
Even een brutale vraag…uit welk land komt ze? Waarom vraag ik dat…in jouw situatie, als ik dat even voor mezelf bekijk(heb een vergelijkbare situatie meegemaakt) zou ik eerder iemand vertrouwen uit bijvoorbeeld Duitsland (ik noem even iets) dan bijvoorbeeld iemand uit Roemenië.
Verder bewonder ik je insteek in dit mooie avontuur, ga ervoor! Maar wees voorzichtig.
 
Als het goed loopt mag je dat ook af en toe nog eens melden hoor!
Ga ik ook zeker doen.

Ik merk dat een paar mensen hier het irritant vinden of denken dat ik te goedgelovig ben, maar dat veel forum-leden het ook interessant vinden op een 'gaat dit lukken?' of 'jawel, hij heeft het geflikt' manier.

Hoewel ik ook denk dat lang niet iedereen die wandelt dit zou willen horen. Veel mannen hebben een ietwat saaie vrouw waar ze toch gelukkig mee zijn en vallen dan bv op bimbo's. Dan is het echt een gescheiden wereld.

Voor mij was het altijd al veel meer dat ik bij dvp's mijn ideale soort meisjes/vrouwen zocht. Dus als ik er eentje echt heel erg leuk vond, was dat ook gelijk moeilijk.

1x eerder zoiets geprobeerd, maar dat bleef na een paar dates toch steken in beloftes. Dat was mijn #1 uit mijn lijst van dames. De nummer #2 heb ik ook extra aandacht gegeven maar die werkte in het buitenland.

Deze dame kwam op nummer 3 binnen en zat nog amper in het vak en wilde stoppen. Dat is een enorm verschil met #1 en #2. Dus de timing klopt met haar helemaal.

Maar ik weet eigenlijk pas als ze terug komt of ze misschien wel #1 of #2 had kunnen worden of juist iets zou terug zakken en of de sex anders is nu het meer regulier gaat worden.

Na 3 weken werken als dvp was die extra week toch heel erg een overgangsperiode. Nu is ze thuis geweest en komt ze 'neutraal' weer terug.


Het is heel boeiend allemaal. En voor wie het wil lezen hou ik jullie van tijd tot tijd zeker op de hoogte. Het verwoorden geeft mij ook gelijk inzicht in de situatie.
 
Dat blijf ik ook doen. Alleen moeten jullie ze nu voor mij neuken. :)

Mensen die mij een beetje kennen van het forum weten dat ik nogal kritisch ben.

Slanke dames, grote natuurlijke borsten, lieve inborst, geile uitstraling, die handeling wel, maar dat zeker niet.....dus de kans dat ze in mijn top 3 belandde en dat er een daadwerkelijke klik van haar naar mij zou zijn is denk ik 5%.

Daarom ben ik ook niet naïef en hou ik alle mogelijkheden in de gaten, maar ik ga dat mijn genieten in het hier en nu niet laten verstoren. Dan maak ik het kapot omdat ik er niet in durf te geloven.

Maar ik let wel op signalen die niet kloppen. Ik zie er wel een paar, maar dat kan ook mentaliteit, afkomst etc zijn.

Het is praktisch wel een tikje moeilijk. Ben die eerste week 1x met haar naar een feestje van bekenden gegaan.
Omdat ze nog er uit springt qua looks, 15-20 jaar jonger is, was het best een uitdaging om haar voor te stellen en te weten dat er achter mijn rug enorm geroddeld ging worden.


Maar fuck it, ook wel weer lachen.
Maar knightrider ik denk dat je het wandelen wel gaat missen elke dag seks met dezelfde dame gaat op den duur wel vervelen ben bang dat je straks stiekem vreemdgaat arme meid heb nu al met haar te doen een hoerenloper als vriend is niet makkelijk.😅🤣
 
Laatst bewerkt:
Even een brutale vraag…uit welk land komt ze? Waarom vraag ik dat…in jouw situatie, als ik dat even voor mezelf bekijk(heb een vergelijkbare situatie meegemaakt) zou ik eerder iemand vertrouwen uit bijvoorbeeld Duitsland (ik noem even iets) dan bijvoorbeeld iemand uit Roemenië.
Verder bewonder ik je insteek in dit mooie avontuur, ga ervoor! Maar wees voorzichtig.
Ik ben voorzichtig, maar mede daardoor vertel ik nog niets over wie het was, nationaliteit etc.

Er zijn een paar mannen hier die haar bezocht hebben en ik wil voorkomen dat de boel misloopt door mijn verhalen hier.

Alles wat niet naar haar kan leiden kan ik vertellen (de boeker zou ook kunnen meelezen), de rest nog niet.

Maar als we ooit trouwen zijn jullie allemaal uitgenodigd. ;)

Qua afkomst, snap ik wat je zegt. Ik kan wel zeggen dat het eerder een tikje vaag dan een Noord-West Europees land is. Dus ik ben wel enigszins op mijn hoede.
Laat maar weten waar naartoe 😉
Doe ik! :)
 
Laten we het hopen van niet.

Maar ik ben niet zo van de dure horloges enzo, dus op een computer na is er eigenlijk weinig wat wie dan ook zo kan meenemen wat van enige waarde is.

Wat ik al wel zie: Dat veel ook echt anders is. Wat dat betreft is er logischerwijs natuurlijk wel een verschilletje tussen dame als dvp en dame als potentieel vriendin.

Dat wist ik al wel, maar toch: Juist het onpersoonlijke van een kort bezoekje, het aftasten, maakt wandelen heel spannend denk ik.

Dat zat er die week nog wel volop in, hoewel het meer als daten voelde, nu praten we superveel via de app. Dat heeft voor- en nadelen. Daarom wil ik ook versnellen, het moet niet te verhalend/verstandelijk worden allemaal.

Zodra ze hier is gaat er de eerste week denk ik best veel duidelijk worden.

Welke vorm gaat het krijgen. Is het raar voor haar om hier te zijn op de plek waar ze ooit werkte en dan hier 'gewoon' weer terug te zijn.

Voordeel is wel dat ze, als haar verhaal geheel klopt, dit werk alleen hier 2-3 weken gedaan heeft. Ze weet dus wat het is, maar het was nog niet echt 'haar werk' wat ze al jaren deed.

Ik merk al wel dat ze pittiger is dan ze zich als dvp presenteerde. Maar de spanning is intact, dus op zich heb ik er een goed gevoel over dat we kunnen beginnen waar we x weken eerder geëindigd zijn.
hoe zit het met haar verblijfstatus, komt ze hierheen op een toeristenvisum of komt ze uit een land van de Europese unie.
 
Ik ben voorzichtig, maar mede daardoor vertel ik nog niets over wie het was, nationaliteit etc.

Er zijn een paar mannen hier die haar bezocht hebben en ik wil voorkomen dat de boel misloopt door mijn verhalen hier.

Alles wat niet naar haar kan leiden kan ik vertellen (de boeker zou ook kunnen meelezen), de rest nog niet.

Maar als we ooit trouwen zijn jullie allemaal uitgenodigd. ;)

Qua afkomst, snap ik wat je zegt. Ik kan wel zeggen dat het eerder een tikje vaag dan een Noord-West Europees land is. Dus ik ben wel enigszins op mijn hoede.

Doe ik! :)
Exacte land hoef je niet te vertellen hoor , ik snap de situatie.
Mocht ze uit een land komen als Albanië , Roemenië , Hongarije ,Bulgarije , Moldavië etc….wees aub op je hoede. Niets ten nadele van deze landen(prachtige landen) en er zullen ook vast een hoop lieve en betrouwbare mensen rondlopen. Maar ex dvp uit deze landen in relatie met een man uit west Europa…het geeft toch vaak ellende zie je in de praktijk. Ik kan er over meepraten want heb ik een soort zelfde situatie gezeten. Maar je staat er nuchter in en je geniet er tegelijk van en dat bewonder ik. Hou ons op de hoogte. Al het goeie
 
Terug
Bovenaan Onderaan