Recensie Evi, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

theduke1965

Newbie
21
16/08/21
24
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als ik me niet vergis zijn de organisator en de dame nog niet zo lang actief in de GB scene.
Niet dat je dat merkte, de organisator was zeer vriendelijk en behulpzaam en alles verliep zeer vlot.
Evi is een leuk, jong en spontaan Vlaams meisje met een heel slank figuurtje, Haar borsten waren opgespoten, en ik vermoed dat er nog aan een paar andere zaken gewerkt zijn. Blijkbaar is dit niet abnormaal bij jongeren, maar voor mij hoeft het niet echt.
Bij aankomst waren er een zevental wandelaars en de sfeer was wat passief. Niet dat Evi passief was, wel integendeel, maar soms heb je soms een hangerige sfeer. Ligt eerder aan de chemie tussen de deelnemers onderling.
Evi trok en pijpte iedereen en liet zich gewillig neuken. Wat ze keigoed deed is cowgirl ; echt wel een van de beste keren dat ik bereden werd !!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een 3 tal keer geweest. Knap blond meisje c of d cup borsten. Mooi slank . Laatste keer in Hasselt was een geile bedoening. Was wel vrij prijzig maar ze nam al die pikken gewillig in dat geile mondje echt geil!

2 keer een bukake sessie ze bleef maar pijpen ... diep .. veel speeksel.. geil kijken met die zaadvraagende oogjes. Ze moet toch goed kunnen faken als ze hier niet van zou genieten wanr volgens mij kickt ze er toch wel op.

Uiteindelijk iedereen van de heren geil in haar mondje gespoten heel haar gezicht en borsten hingen vol met klodders sperma echt super geil om te zien.

Ook neuken was geil vooral als ze on top gaat en dan terwijl toch nog 2 lullen in haar mondje neemt bv.

Voor mij absoluut zijn geld waard.

Organisator correct beleefd en houdt alles goed in de gaten zoals spullen van iedereen.

Ze is idd van het Gentse en is niet de dame van de fotos maar ze moet er zeker niet voor onderdoen!

Ik heb laaste nog gemaild met de organisator. Blijkbaar doen ze gangbangs met verschillende dames.
Binnekort Evi en Nadesha weer in Hasselt . Ben beniewd!

Voor mij één van de betere ervaringen
 
Het is een tijdje geleden dat ik er was, maar het is echt wel een heel knappe meid., en ze ziet er zeker zo goed uit als op de foto's. Ik ben niet zo'n liefhebber van nepborsten, maar er zijn andere leuke dingen aan haar lijfje. Neuken is met, pijpen zonder, anaal laat ze niet toe, en verder is zowat alles toegestaan, zo lang je haar maar respecteert, natuurlijk. Ik ga er donderdag ook naartoe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan