- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Begin december tegen beter weten in eens langs gegaan bij Eva (of Ewa, Ewwa hoe je het ook wil schrijven), een oudere Poolse dame waarvan de foto's een prachtig paar borsten tonen, en de advertentie een uitstekende blowjob belooft. Meer had ik niet nodig om overtuigd te zijn, maar had m'n geld beter gespaard.. De dame is heel vriendelijk en doet haar best maar ze is best wel wat afgeleefd. In de advertentie zegt ze 42 te zijn maar de realiteit is zeker 50+. Van die mooie borsten schiet niet veel meer over, ze is wel slank, maar stevige rookster (haar tanden..) wat voor mij een afknapper is. Ik voelde me totaal niet aangetrokken en dan wordt het moeilijk natuurlijk. Voor de liefhebbers van slanke oude dames met veel make-up en lange valse nagels mss een leuke partij maar niet voor mij dus.
In de gang bij het opfrissen nog een collega tegen gekomen, ik vermoed Dounia, waar ik over twijfelde (geen fotos van gezicht), dat was een knap kind, dus had beter iets meer betaald en naar haar gegaan..
Ander en beter!
In de gang bij het opfrissen nog een collega tegen gekomen, ik vermoed Dounia, waar ik over twijfelde (geen fotos van gezicht), dat was een knap kind, dus had beter iets meer betaald en naar haar gegaan..
Ander en beter!