Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat bedoel je nou precies?Dat sowieso zonder pijpen mogelijk is bij een date van 30 minuten dan voor 150 euro.
Hangt af van je inschatting van de Dame in kwestie. Is ze betrouwbaar. Hoe lang heb je al contact en hoe komt ze daarbij over. Is er wederzijdse chemie. Is ze een pro of amateur. Drugsgebruiker of op een andere manier een beetje problematisch. Land van herkomst. Of je bent zelf in het buitenland aan de wandel. Heel wat overwegingen dus1x gehad dat iemand zonder condoom sex wilde maar dat heb ik afgekapt
Logisch ook want de dvp kent jou je bent al eerder geweest en daarvoor word je beloont.Mij valt laatste tijd op dat als je vaker komt bij dame, er soms meer mogelijk is dan standaard alles met condoom.
Dat sowieso zonder pijpen mogelijk is bij een date van 30 minuten dan voor 150 euro.
Zijn er meer die hier ervaring mee hebben?
Hangt af van je inschatting van de Dame in kwestie. Is ze betrouwbaar. Hoe lang heb je al contact en hoe komt ze daarbij over. Is er wederzijdse chemie. Is ze een pro of amateur. Drugsgebruiker of op een andere manier een beetje problematisch. Land van herkomst. Of je bent zelf in het buitenland aan de wandel. Heel wat overwegingen dus
Maar het blijft altijd een risico. Helaas is een leven zonder risico een leven zonder plezier.
Hangt af van je inschatting van de Dame in kwestie. Is ze betrouwbaar. Hoe lang heb je al contact en hoe komt ze daarbij over. Is er wederzijdse chemie. Is ze een pro of amateur. Drugsgebruiker of op een andere manier een beetje problematisch. Land van herkomst. Of je bent zelf in het buitenland aan de wandel. Heel wat overwegingen dus
Maar het blijft altijd een risico. Helaas is een leven zonder risico een leven zonder plezier.
Stiekeme extraatjes zonder bijbetaling krijg ik regelmatig; ook bij een eerste date. Wie vraagt wordt overgeslagen.![]()