Recensie Extrella, club Mabuhay, Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Stamgast
263
19/03/22
319
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag weer een nieuwe dame die ik nog niet eerder heb gezien, Extrella (of Esstrella). Ze viel direct op vanwege haar grote borsten (ik schat D-cup) en volle poep. Ze is niet de slankste, eerder mollig maar niet dik. Ze is volgens haar eigen zeggen 28 jaar, mooi zwart haar in een staartje, en enkele tattoos op haar buik. En spijtig, maar ze spreekt alleen Spaans (is van Dominicaanse).
Ik was haar eerste klant!! Ze had er duidelijk zin in. Ze was alleszins goed opgeleid, wasje vooraf, terug naar beneden om haar spullen te halen, plastic verpakking om doos condooms weggedaan (ze is nog veel van plan :D )...
In tegenstelling tot de andere dames en eerdere ervaringen, startte ze niet met tongen. Ik dacht al dat ze dit niet wou doen :(. Ze begon me direct te pijpen en dat was duidelijk niet de eerste keer dat ze dat deed! Deepthroat alsof het niets was en tegelijk met mijn ballen spelen. Zonder iets te vragen nam ze een condoom (ik dacht al dat ze verder wou gaan met pijpen met condoom), maar ze deed die rond haar vinger en ging op zoek naar mijn kontgaatje. Gelukkig heb ik dit zeer graag want anders was het een echte verrassing.
Dat deed ze tamelijk langdurig samen met pijpen. Na een tijdje wou ik eens genieten van haar borsten en vroeg of ze op haar rug ging liggen. Op die manier kon ik haar grote prammen masseren wat ze zonder enig bezwaar toeliet. Ik wou haar toch eens tongen en ook dat liet ze toe. In het begin een beetje aarzelend maar al snel tonge ze volop! En ik ben er zeker van dat ze genoot. Dan afgezakt naar beneden naar haar poesje. Fris en mooi lippen met knobbeltje. Dat laatste begon ik te likken samen met een vinger in haar vagina. Na korte tijd spreidde ze zelf haar lippen en zei dat ik verder moest gaan. Ze genoot er echt van, met trillende buik, nat poesje enz. Toen ik wou stoppen om haar opnieuw te tongen, duwde ze al snel mijn hoofd weer naar beneden om verder te doen. Het was bijna dat ze mij zou betalen voor deze beurt :D .
Toen ze bibberend was klaargekomen (nog niet tegengekomen) was het tijd dat ik ook zou komen. Ik heb me klaargetrokken op haar buik terwijl ze mijn ballen masseerde. Top!!
Daarna zei ze dat ik nog even een massage kreeg. Ook dat deed ze goed, hoewel ze natuurlijk geen professional is. Kortom een half uurtje enorm genoten van een mooie aanwinst voor Mabuhay. Mijn mooi verhaal stopt maar niet in mijn favoriete club.

Terug
Bovenaan Onderaan