Recensie Fa, Saengthong, Rumst 4,25 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 739
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen donderdag last-minute een afspraak gemaakt bij Fa en dat is me toch minder goed bevallen.
De massage en het erotische gedeelte waren op zich prima maar waar ze normaal na 40 minuten begint aan de 2de ronde vroeg ze nu of ik nog wilde douchen alvorens ik weer zou vertrekken.

Ik vermoed dat ze een afspraak had na mij, jammer want de eerste 40 minuten waren erg fijn en ik was klaar voor de 2de ronde.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Dinsdag bij Fa langs geweest na de vele positieve reviews. Was toch teleurgesteld.

Voelde wat als bandwerk aan. Ze deed de deur open in haar kamerjas, zodat ze er uitzag als een oude mamasan die net uit haar bed was gekropen.

Net als HotCEO hierboven keek ik aan het einde naar de klok. Had voor een uur betaald, maar na 40 minuten was het afgelopen. Vroeg of ik nog wou douchen maar daar was ik dus niet voor gekomen.

Massage was niet geweldig. Ze kwam met haar vinger aan mijn kont, maar haar nagels waren heel scherp en voelde onprettig. Pzc was leuk maar duurde vrij kort en de hele ervaring was voor mij geen €100 waard. Dan betaal ik liever wat meer voor een wat kwaliteitsvollere massage met sensualiteit en goede lingam massage. Absoluut geen herhalingsgevaar.

Maar als ik bij een afspraak van 1 uur na 40-45 minuten buiten staat dan heb ik toch gemengde gevoelens.
Ik ben toch wel een aantal keren bij haar geweest, dit was tevens de eerste en enige keer met 'slechts' een hp.
Ik vind het ook niet kunnen dat je na 40-45 minuten terug buiten staat. Voor mij is een uur nog steeds 60 minuten te rekenen vanaf het moment dat je het salon binnenstapt tot het moment dat je terug buiten gaat.

Terug
Bovenaan Onderaan