- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Deze Albanese gisteren ook geneukt,in 1ste instantie wou ik haar collega neuken deze had ook een prachtig lichaam.
Maar toen ik terug haar raam passeerde was deze bezet en zodus bij deze Fabiola binnen gegaan..
Deze skinny Albanese heeft een pracht lichaam en heeft kleine borsten wat voor mij geen probleem is want dit is een zeer geile hoer,waar veel mogelijk is en bovendien zij is correct en er was totaal geen tijdsdruk althans bij mij...
Pijpen was zeer goed en heb er van genoten,zij heeft zeer lang mijn lul afgezogen.Ze was er precies van aan het genieten en kijkt ook regelmatig in de ogen...
Eerst heeft ze mij een hele tijd bereden en dan heb ik haar lang genomen in doggy waar ik goed mocht door pompen..
Wat totaal geen probleem was voor haar.
Uiteindelijk gevraagd dat ze het wou afmaken met een handjob want had al 2 dames geneukt..
Bezoek haar zeker nog eens en haar Albanese collega wil ik ook wel eens neuken.
Maar toen ik terug haar raam passeerde was deze bezet en zodus bij deze Fabiola binnen gegaan..
Deze skinny Albanese heeft een pracht lichaam en heeft kleine borsten wat voor mij geen probleem is want dit is een zeer geile hoer,waar veel mogelijk is en bovendien zij is correct en er was totaal geen tijdsdruk althans bij mij...
Pijpen was zeer goed en heb er van genoten,zij heeft zeer lang mijn lul afgezogen.Ze was er precies van aan het genieten en kijkt ook regelmatig in de ogen...
Eerst heeft ze mij een hele tijd bereden en dan heb ik haar lang genomen in doggy waar ik goed mocht door pompen..
Wat totaal geen probleem was voor haar.
Uiteindelijk gevraagd dat ze het wou afmaken met een handjob want had al 2 dames geneukt..
Bezoek haar zeker nog eens en haar Albanese collega wil ik ook wel eens neuken.