Facial Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

euwrtu

Newbie
9
17/12/21
3
Wie heeft ervaring met een mooie jonge Rotterdamse vrouw die je laat klaarkomen in het gezicht? Foto/film is al helemaal geen optie heb ik begrepen. Ik ben geinteresseerd in just a facial. Prijs maakt niet eens zoveel uit. Wel het gezicht/de overgave.
 
Je zou verwachten het regent aanbiedingen doe mij voor 150 euro maar nee; wat ik me ergens ook kan voorstellen. Dat wordt wellicht ingewikkelder dan verwacht.
 
Rios74, met harde lockdown is alles net iets minder relevant voor nu denk ik. In Utrecht ben ik is net als Den Haag met de auto zo; dus ja, ook daarin ben ik geinteresseerd.
 
Grappig (of bijzonder, het is maar hoe je het bekijkt, ik had het niet verwacht) ik heb tot nu toe alleen reacties gekregen van vrouwen die het *niet* willen. Wat ik me goed kan voorstellen. Kleverige zooi van een vreemde. Je moet er maar schik in hebben. Toch kan ik me voorstellen dat er ook vrouwen zijn die het prima vinden - in ruil voor harde cash natuurlijk. Geen fuzz met gedoe met geile neukseks alles lekker afstandelijk en zo...
Was er maar een blowjob bar of zo! Lekker pintje en naar boven voor een CIF.
Anyways - wellicht te weird voor de meiden maar ik houd me aanbevolen.

Ik heb zoiets voor ogen (heerlijk model overigens):

 
Grappig (of bijzonder, het is maar hoe je het bekijkt, ik had het niet verwacht) ik heb tot nu toe alleen reacties gekregen van vrouwen die het *niet* willen. Wat ik me goed kan voorstellen. Kleverige zooi van een vreemde. Je moet er maar schik in hebben. Toch kan ik me voorstellen dat er ook vrouwen zijn die het prima vinden - in ruil voor harde cash natuurlijk. Geen fuzz met gedoe met geile neukseks alles lekker afstandelijk en zo...
Was er maar een blowjob bar of zo! Lekker pintje en naar boven voor een CIF.
Anyways - wellicht te weird voor de meiden maar ik houd me aanbevolen.

Ik heb zoiets voor ogen (heerlijk model overigens):


Dat zou wat zijn, een goede blowbar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan