Fake advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Luister als je niet heel snel reageerd staan alle fotos gesprekken binnen paar knoppen op facebook en maak ik je fking leven kapot!! Wil je echt dat iedereen alles ziet van Kinky of wil je dit nu op een normale manier oplossen. Jij msg beslissen hoe dit afloopt ik maak geen fkin grappen met je
Heftig! Heb je aangifte gedaan?
 
Luister als je niet heel snel reageerd staan alle fotos gesprekken binnen paar knoppen op facebook en maak ik je fking leven kapot!! Wil je echt dat iedereen alles ziet van Kinky of wil je dit nu op een normale manier oplossen. Jij msg beslissen hoe dit afloopt ik maak geen fkin grappen met je
Hans ik heb vandaag de zelfde bericht ontvangen, ooit nog wat van hun gehoord?
 
Kunt voor de fun (nummer is toch anoniem) hun spelletje meespelen tot je een tikkie of andere betaallink hebt ontvangen. Dan heb je een bankrekening met daaraan gekoppelde naam. Vervolgens aangifte ; Gaat er in ieder geval weer een katvanger ten onder en moet de afperser weer een nieuwe geldezel zoeken.
 
Luister als je niet heel snel reageerd staan alle fotos gesprekken binnen paar knoppen op facebook en maak ik je fking leven kapot!! Wil je echt dat iedereen alles ziet van Kinky of wil je dit nu op een normale manier oplossen. Jij msg beslissen hoe dit afloopt ik maak geen fkin grappen met je

En toch al zou iemand dat werkelijk doen, dan is dat gewoon strafbaar bij de wet. Als je er aangifte van zou doen bij zulke publicaties geloof me maar dat de politie een achterdeurtje heeft bij FB, Insta en toestanden om erachter te komen wie die content daar geplaatst heeft. FB logt alles van zijn gebruikers. En VPN's binnen de EU of US zijn niet 100% anoniem. Zulke illusie's....

Snap niet dat mensen erin tuinen, en zelfs tot betaling overgaan.
 
Kunt voor de fun (nummer is toch anoniem) hun spelletje meespelen tot je een tikkie of andere betaallink hebt ontvangen. Dan heb je een bankrekening met daaraan gekoppelde naam. Vervolgens aangifte ; Gaat er in ieder geval weer een katvanger ten onder en moet de afperser weer een nieuwe geldezel zoeken.

Exact. Gewoon toegeven bereid zijn te willen betalen. Hoe kunnen we dit oplossen. Uiteindelijk komt er iets tevoorschijn waarmee je een identiteit vast kunt stellen.
 
Kunt voor de fun (nummer is toch anoniem) hun spelletje meespelen tot je een tikkie of andere betaallink hebt ontvangen. Dan heb je een bankrekening met daaraan gekoppelde naam. Vervolgens aangifte ; Gaat er in ieder geval weer een katvanger ten onder en moet de afperser weer een nieuwe geldezel zoeken.
Aangifte in dit soort gevallen,in dit stadium is zinloos.Gaat op de grote hoop,wordt totaal niks mee gedaan.Daar hebben ze geen tijd voor de politie.En is begrijpelijk,dit soort zaken gebeurt honderden keren per dag.
 
Ze gaan niet met 6 rechercheurs achter jouw geld aan, maar jouw aangifte leidt wel hopelijk tot een patroon
Correct, en bij 3 of meerdere aangiften op 1 en hetzelfde rekeningnummer komt deze in het LMIO register. Dan kan je bij je bank een PNBF opstarten en wellicht je geld terugvorderen. Niets doen wordt de situatie echt niet beter van ?‍♂️
 
Wel goed lezen wat ik zei...in dit stadium heeft het geen zin....er is niets betaald dus er is ook geen rekeningnummer of wat dan ook.,dus valt er niks te registreren bij wel meldpunt dan ook. En als de politie alleen moet reageren op een dreigberichtje dan hebben ze nog 2500 extra personeel nodig.
 
Point taken, laat me het anders zeggen (en ik heb dit in een ander onderwerp ook al gezegd) : mocht je de pech hebben dat er toch geld uit je zak geklopt is en er is mogelijkheid om aangifte te doen..stap over je schaamte heen en doe aangifte. Niets doen lost ook niets op.

En weer even OT : we hadden toch al een sticky subject over fake advertenties? Wellicht samen voegen?
 
Wel goed lezen wat ik zei...in dit stadium heeft het geen zin....er is niets betaald dus er is ook geen rekeningnummer of wat dan ook.,dus valt er niks te registreren bij wel meldpunt dan ook. En als de politie alleen moet reageren op een dreigberichtje dan hebben ze nog 2500 extra personeel nodig.
In dit stadium is er enkel een (bijna) ontraceerbaar gsm-nummer idd. Die kutkneuzen zijn enkel uit op "graties doekoe" en hopen dat je in je broek schijt uit angst dat ze werkelijk je gegevens hebben. Op het moment dat ze denken dat je daadwerkelijk gaat overmaken (Doe ik niet maar maak screenshots) gaan de gegevens naar aangifte politie,melding bij betreffende bank en Whattsapp. Daar maak ik ook weer screenshots van die ik vervolgens naar de afperser stuur.
Zo leuk om die scheldkanonnade's af te wachten of voor te zijn. Al een paar keer gedaan zo. "Je zit aan mijn brood gap , ik kom je opzoeken,wacht maar , Jij gaat beter niet slapen vannacht , Ik verkracht je kk moeder en zus" en ga zo maar door......
 
In dit stadium is er enkel een (bijna) ontraceerbaar gsm-nummer idd. Die kutkneuzen zijn enkel uit op "graties doekoe" en hopen dat je in je broek schijt uit angst dat ze werkelijk je gegevens hebben. Op het moment dat ze denken dat je daadwerkelijk gaat overmaken (Doe ik niet maar maak screenshots) gaan de gegevens naar aangifte politie,melding bij betreffende bank en Whattsapp. Daar maak ik ook weer screenshots van die ik vervolgens naar de afperser stuur.
Zo leuk om die scheldkanonnade's af te wachten of voor te zijn. Al een paar keer gedaan zo. "Je zit aan mijn brood gap , ik kom je opzoeken,wacht maar , Jij gaat beter niet slapen vannacht , Ik verkracht je kk moeder en zus" en ga zo maar door......
Amen...niets doen wordt het alleen maar erger van...
 
Het allerbeste werkt,dat je reageerT met fake emailadres,prepaidkaart,nooit je echte naam of adres ergens achterlaten of vertellen. Dan is er simpel weg niets af te persen.En krijg je dan ooit van die berichtjes gewoon negeren houden na een paar keer vanzelfs op. Maar sommige zijn zo dom om namen te noemen echte e-mailadressen en telnummers. Nou als je dan wordt afgeperst eigen schuld dikke bult. En die slapers gaan ook gewoon betalen,en durven geen aangifte te doen...ik heb daar geen medelijden mee
 
Het allerbeste werkt,dat je reageerd met fake emailadres,prepaidkaart,nooit je echte naam of adres ergens achterlaten of vertellen........
Klopt helemaal. Ik denk dat er nog vele zijn die dat niet doen of daadwerkelijk denken dat het geen bluf is en hun privé in hun vriendenkring te grabbel wordt gegooid. Die betalen braaf en zwijgen angstvallig. Als je bedenkt hoeveel fake-ads er zijn op SJ en Kinky..... Het succes zonder consequentie/gevolgen voor de afperser/geldezel creëert de bron van inkomsten : Steeds meer nepadvertenties met vooruitbetaling of afpersing al dan niet met verificatie!! Blijkbaar vinden de site's het prima want inkomsten en controle of filteren gebeurd absoluut niet. Wij en de legitieme dames vinden het een gruwel. Elke advertentie wordt met argusogen bekeken en afgewogen want 't zal wel weer een nepper zijn.... ?
 
Ik heb dat tweedehands.net eens geprobeerd, maar wat een ellende joh. Alles is nep.
Een aantal mailcontacten geven respons dat je op een link moet drukken van chatengeil.nl. Ideaal en gratis account aanmaken. Daarna kost het alleen 2 euro per bericht dat je verstuurd.
Een ander wilde betaald worden met een of andere PCS kaart. Daarna kreeg ik een "dame" die alleen een of andere Surf kaart accepteerde. De laatste was wel cash, maar met vooruitbetaling om te reserveren.
Al met al oplichters die links- en rechtsom op je geld uit zijn en die je nooit zal ontmoeten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan