Fake advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapitein81

Vaste klant
Forumpionier
169
03/07/21
147
8
Op sexjobs circuleren een aantal fake advertenties.
Deze advertenties herken je vaak aan het volgende:

1. geen foto
2. geen 06 nummer
3. zijn gelijk aangemaakt met een rits andere


Op het moment dat je zo'n advertentie aanschrijft krijg je een overdreven vriendelijk reply met het verzoek om contact te leggen via een vage website.
Zo'n website zal je geld aftroggelen of nog erger een virus versturen naar je pc.

Hier een voorbeeld van de reply die ik eergisteren ontving:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

van: Girona Juliette <[email protected]>

Hallo,


Leuk om weer van je te horen! Ik heb geprobeerd om een foto van mijzelf mee te sturen maar dat lukt me niet. Mijn computer vertoond nog steeds een paar kleine kwaaltjes helaas. Je kunt mijn foto's anders ook wel vinden op deze website (uri weggehaald)

Omdat ik daar sinds kort aangemeld ben mag ik nu een paar mensen uitnodigen om als eerste mijn nieuwe foto's te bekijken. Dit is allemaal zonder kosten en je zit nergens aan vast. Zoek me anders eerst maar even op en dan hoor ik graag van je om je een keer wil afspreken. We kunnen gewoon contact houden via de mail natuurlijk. O ja, je kunt me nadat je bent aangemeld vinden onder de gebruikersnaam SweetAngel42. Je hoeft je alleen maar even aan te melden met een e-mailadres en deze te bevestigen. Anders kun je me daar niet vinden. We kunnen daarna gewoon weer contact houden via de mail hoor. Mail me maar als je me hebt gevonden en wat je van m'n nieuwe foto's vindt… ;-)

Groetjes,

Girona
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg op dat soort advertenties (heel soms met foto) vaak veel later een standaard mail in de trant van.... veel reacties. Om te zien of je serieus bent wil ik eerst kennis maken via (bepaalde website). Na maximaal 10 berichtjes .... nummer uitwisselen.....

Al die reacties spreken over de website flirtforyou en over maximaal 10 berichten. Dit is een betaalsite.

Hier een stukje/voorbeeld

"....
Dat soort reacties krijgen we helaas wel vaak. mannen met een grote mond die wel een trio willen maar als we dan willen afspreken durven ze niet meer.
Zo jammer, wij zijn twee lekkere rijpe dames die wel pap lusten van seks.
Hoop dat jij wel durft. We vragen geen geld en jij ook niet hoop ik!
Je kan ons even laten weten of je serieus bent via ons profiel
https://flirtvoorjou.nl/TrinaTriz/ Dit is toch wat jij ook wilt of niet
lekker genieten van twee lekkere vrouwen?

We willen dan natuurlijk wel wat van je weten en misschien zou je dan binnen een bericht of tien uiterlijk wel je nummer willen sturen naar ons zodat we verder kunnen contacten op een goedkopere manie...."
 
Laatst bewerkt:
Paar jaar terug 2 keer gereageerd op een advertentie per mail. 2 top ervaringen mee gehad.
De laatste tijd zijn het bijna allemaal fake ads. Of je moet geluk hebben maar ik steek er geen tijd meer in
 
maar ook..
jonge nederlandse meiden ,die zich student noemen..
selfiefoto's max 2 ,soms met zichtbaar kenmerken dat ze niet in nederland genomen zijn (amerikaans stopcontact,blinkende 60/40 vloertegels)
pzc/CIF/anaal allemaal mogelijk..
22 jaar oud ,adverteert sind 2016..
kom ik in de regio zuid/west Brabant regelmatig tegen..nummer en naam veranderd nog al eens...
meestal bontkraagjes/white trash dat er achter zit..
de appjes die je soms terugkrijgt in de trant van ...
'je ken nu komen bby'..,dat is niet van een jong meisje met een IQ van 125 die op de Uni zit..
ik weet niet veel,maar dat begrijp ik zelfs nog wel..
 
Op sexjobs circuleren een aantal fake advertenties.
Deze advertenties herken je vaak aan het volgende:

1. geen foto
2. geen 06 nummer
3. zijn gelijk aangemaakt met een rits andere


Op het moment dat je zo'n advertentie aanschrijft krijg je een overdreven vriendelijk reply met het verzoek om contact te leggen via een vage website.
Zo'n website zal je geld aftroggelen of nog erger een virus versturen naar je pc.
Op de onderste regel van zo'n site staat vaak de tekst "fictieve profielen, geen echt contact mogelijk". Dat is wettelijk verplicht, en geloof het of niet, maar er zijn sites bij die zich er aan houden
 
Vandaag deze ontvangen van Tanya. Alsof DVP met hun eigen voor en achternaam reageren.

------------------------------------------------

Tanja Noordhof <[email protected]>

Hey,

Leuk dat je interesse hebt getoond in mijn oproepje. Door wat probleempjes met mijn computer heb ik nog niet eerder kunnen reageren, sorry daarvoor.

Heb je wel eens vaker afgesproken via internet? Eigenlijk vind ik het best een beetje spannend om te doen en wil gewoon even weten of ik met een ervaren man te maken heb of dat dit voor jou ook vrij nieuw is. En of je betrouwbaar bent natuurlijk..

Laat het me maar even weten of je het nog ziet zitten om een keer met me af te spreken.

Geile kus!

Tanja
 
Vandaag deze ontvangen van Tanya. Alsof DVP met hun eigen voor en achternaam reageren.

------------------------------------------------
Dé DVP bestaat niet. Het zijn niet allemaal professionals. Er zijn genoeg meiden die het 'erbij' doen en nog helemaal niet zo bewust omgaan met alles. Genoeg meiden die gewoon hun privé-telefoon gebruiken, hun eigen naam vertellen, etc.

Dus, het zou kunnen dat ze zo heet, maar het zou ook prima een andere naam kunnen zijn. Misschien vindt ze alleen Tanya zo generiek. Een achternaam is dan wel leuker.
In ieder geval is dit m.i. te weinig om uit te gaan van een fake advertentie.
 
Dé DVP bestaat niet. Het zijn niet allemaal professionals. Er zijn genoeg meiden die het 'erbij' doen en nog helemaal niet zo bewust omgaan met alles. Genoeg meiden die gewoon hun privé-telefoon gebruiken, hun eigen naam vertellen, etc.

Dus, het zou kunnen dat ze zo heet, maar het zou ook prima een andere naam kunnen zijn. Misschien vindt ze alleen Tanya zo generiek. Een achternaam is dan wel leuker.
In ieder geval is dit m.i. te weinig om uit te gaan van een fake advertentie.
Probeer het maar eens uit met deze Tanya, dan kom je er vanzelf achter. Ik heb het ook wel eens uitgeprobeerd (via Tor). Ze hebben altijd probleempjes met hun computertje, ze hebben het nooit eerder zo gedaan, ze doen het altijd voor de eerste keer en je krijgt altijd een linkje naar een leuke site. Een site waar je vervolgens doodloopt op een betaalmuur. Prettige wedstrijd.
 
Vandaag deze ontvangen van Tanya. Alsof DVP met hun eigen voor en achternaam reageren.

------------------------------------------------

Tanja Noordhof <[email protected]>

Hey,

Leuk dat je interesse hebt getoond in mijn oproepje. Door wat probleempjes met mijn computer heb ik nog niet eerder kunnen reageren, sorry daarvoor.

Heb je wel eens vaker afgesproken via internet? Eigenlijk vind ik het best een beetje spannend om te doen en wil gewoon even weten of ik met een ervaren man te maken heb of dat dit voor jou ook vrij nieuw is. En of je betrouwbaar bent natuurlijk..

Laat het me maar even weten of je het nog ziet zitten om een keer met me af te spreken.

Geile kus!

Tanja
Adverteert zij met een advertentie uit Arnhem?

Achternaam en voornaam ben ik wel eens tegengekomen in de afsluiting van de mail maar tot nu toe bleek dat altijd een foutje te zijn van de dame zelf. Echter nooit in het mailadres zelf, dat is dan altijd een alias. Wat mij meer opvalt is het AOL adres, wat in volgens mij een stuk minder gebruikt wordt dan gmail of hotmail in Nederland. De tekst zelf is op zich nog niet eens zo raar zolang ze geen gekke linkjes meestuurt, kan best een reden zijn dat iemand wat langer de tijd nodig heeft om een reactie te geven.
 
Vandaag deze ontvangen van Tanya. Alsof DVP met hun eigen voor en achternaam reageren.

------------------------------------------------

Tanja Noordhof <[email protected]>

Hey,

Leuk dat je interesse hebt getoond in mijn oproepje. Door wat probleempjes met mijn computer heb ik nog niet eerder kunnen reageren, sorry daarvoor.

Heb je wel eens vaker afgesproken via internet? Eigenlijk vind ik het best een beetje spannend om te doen en wil gewoon even weten of ik met een ervaren man te maken heb of dat dit voor jou ook vrij nieuw is. En of je betrouwbaar bent natuurlijk..

Laat het me maar even weten of je het nog ziet zitten om een keer met me af te spreken.

Geile kus!

Tanja
Mijn donkerbruin vermoeden zegt me dat dit een poging is om Tanja Noordhof zoveel mogelijk lastig te vallen. En AOL welke Nederlandse gebruiker gebruikt die bij het grote publiek relatief onbekende mail provider eigenlijk? E-mail forwarding, zodat Tanja zich niet kan aanmelden?
 
Ik ben helemaal klaar met dergelijke sites. Los van de 90% fake,
Een hogere (soms waanzinnige) uurprijs, minder faciliteiten en minder privacy.
Een privéhuis past mij beter. Mijn "vaste" DVP op spannende locaties buiten de deur, nog meer.
 
Vandaag deze ontvangen van Tanya. Alsof DVP met hun eigen voor en achternaam reageren.

------------------------------------------------

Tanja Noordhof <[email protected]>

Hey,

Leuk dat je interesse hebt getoond in mijn oproepje. Door wat probleempjes met mijn computer heb ik nog niet eerder kunnen reageren, sorry daarvoor.

Heb je wel eens vaker afgesproken via internet? Eigenlijk vind ik het best een beetje spannend om te doen en wil gewoon even weten of ik met een ervaren man te maken heb of dat dit voor jou ook vrij nieuw is. En of je betrouwbaar bent natuurlijk..

Laat het me maar even weten of je het nog ziet zitten om een keer met me af te spreken.

Geile kus!

Tanja



van: Girona Juliette <[email protected]>

Hoi,

Leuk dat je interesse hebt getoond in mijn oproepje. Door wat probleempjes met mijn computer heb ik nog niet eerder kunnen reageren, sorry daarvoor.

Heb je wel eens vaker afgesproken via internet? Eigenlijk vind ik het best een beetje spannend om te doen en wil gewoon even weten of ik met een ervaren man te maken heb of dat dit voor jou ook vrij nieuw is. En of je betrouwbaar bent natuurlijk..

Laat het me maar even weten of je het nog ziet zitten om een keer met me af te spreken.

Kusjes,

Girona
 
van: Girona Juliette <[email protected]>

Hoi,

Leuk dat je interesse hebt getoond in mijn oproepje. Door wat probleempjes met mijn computer heb ik nog niet eerder kunnen reageren, sorry daarvoor.

Heb je wel eens vaker afgesproken via internet? Eigenlijk vind ik het best een beetje spannend om te doen en wil gewoon even weten of ik met een ervaren man te maken heb of dat dit voor jou ook vrij nieuw is. En of je betrouwbaar bent natuurlijk..

Laat het me maar even weten of je het nog ziet zitten om een keer met me af te spreken.

Kusjes,

Girona
Ik heb weleens een mail ontvangen met exact dezelfde tekst. Vaak bij "gratis contact" zonder tekefoonnummer bij SJ.
 
Heb ook dusdanige antwoordmails gekregen. Adv. waren op tweedehands.net. De mail wil mij vervolgens verleiden naar een bepaalde website te gaan om daar dan zogenoemd een afspraak te maken.

Klopt, tweedehands.net zit voor bijna 100% vol met fake advertenties.
Als je de advertenties vergelijkt met die op kinky of sj, dan vallen er direct heel veel dingen op.

Als je eentje contacteert dan krijg je een autogenerated e-mail die jou wilt verleiden om een afspraak te maken op een vage paysite.
Wat blijkt is dat een dertigtal van dit soort sex dating sites eigendom zijn van 1 eigenaar.
Kortom, wegblijven van tweedehands.net wat betreft seksdates.
 
Op Kinky kloppen de meeste foto's gewoon niet. Ik kan er best moedeloos van worden. Is vaak heel iemand anders. Of 20 jaar oude foto's. Of zo bijgewerkt dat het helemaal niet meer lijkt..
 
Luister als je niet heel snel reageerd staan alle fotos gesprekken binnen paar knoppen op facebook en maak ik je fking leven kapot!! Wil je echt dat iedereen alles ziet van Kinky of wil je dit nu op een normale manier oplossen. Jij msg beslissen hoe dit afloopt ik maak geen fkin grappen met je
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan