[Uitleg] Privéontvangst voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2. Het lukt niet altijd, maar vraag voor een whatsapp call om haar te verifiëren. Je kan je vinger voor je eigen camera plaatsen als je niet wil dat ze eventueel de videocall aan het opnemen is. Zo weet je zeker dat zij het is op de foto's en of de foto's bewerkt zijn.
Het fijne van WhatsApp bellen iedergeval de reden dat ik het doe is het 'eerlijke gelijk oversteken' ik laat jouw mijn gezicht zien inruil dat jij jouw gezicht laat zien.
Zelf houd ik altijd de camera iets schuin. Zo dat je in een oogopslag kan zien dat ik een dame er zit. Maar nog voor dat je mijn volle gezicht hebt gezien. Afhankelijk van of jij wel of niet inbeeld bent draai ik gelijk mijn camera naar me toe of van me af.

Wil je zelf niet in beeld, zeg dit dan even vantevoren dan kan de dame je voorstel afwijzen of er alsnog mee doorgaan. Maar doen alsof je gaat video bellen en dan jouw camera afschermen is natuurlijk niet zo tof en komt zeker niet betrouwbaar over.
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat zo vervelend is van beeldbellen? De printscreen knopjes..
Als je anoniem wilt blijven qua gezicht, sla videobellen dan maar over.
Niemand is namelijk te vertrouwen...
Ik heb nog nooit een video call gedaan voor een afspraakje te maken of zo. Gewoon gemaild of via wattsapp of gebeld. En altijd fantastische dates meegemaakt😊
 
Als ze om een foto vragen kan je die eenmalig versturen via whatsApp.
Na het bekijken zal je foto automatisch verwijderd worden.

Eenmalige afbeelding versturen in WhatsApp
  1. Pak je smartphone erbij en open WhatsApp;
  2. Open het gesprek waar je een foto of video in wil versturen;
  3. Klik op de paperclip en kies voor 'camera' of 'galerij';
  4. Selecteer de content die je wil versturen naar het contact;
  5. Tik rechtsonder op het rondje met het cijfer 1 erin;
 
Wat @Marvalks zegt is in de meeste gevallen al een stuk veiliger. Volgens mij zit er tegenwoordig in Whatsapp een functie om screenshots te blokkeren van zulke 'eenmalige' berichten. Het probleem is natuurlijk dat als je echt zou willen, je met een camera of tweede telefoon alsnog een foto van het scherm kan maken.
 
Functie werkt nu in whatsapp je kan met je eigen toestel geen screenshots meer maken van eenmalige foto's.
Dit kunnen ze wel met een ander toestel doen.
Maar hoe graag willen ze je foto hebben om dit allemaal te doen?
 
Mijn advies is ook, voor de veiligheid, een aparte simlockvrij telefoon aan te schaffen. Kan gewoon goedkoop tweedehands. Als je de verhalen hoort over misbruik en chantage dan is het geen overbodige luxe. Met je eigen prive telefoon kan je dan een wifi hotspot maken.

Niet enkel dat.. maar als je een berichtje stuurt naar iemand, omdat je bijv moet cancelen.. en zijn vrouw ziet dat berichtje.. dan is dat een probleem.

Had ik dus. . 😱🚫🚫🚫🚫🚫
 
Zijn er hier nog die WhatsApp Business gebruiken om af te spreken? Ik wil binnenkort starten aan ook het privé ontvangst en om toch geen aparte smartphone te gebruiken (kan meerdere esim gebruiken) heb ik WhatsApp Business gebruikt voor het wandelnummer echter dan krijgt de ontvanger wel de melding dat het een bedrijfsaccount is. Misschien komt dit vreemd over?

Zetten jullie trouwens je echte voornaam er in of verzinnen jullie maar wat?
 
Zijn er hier nog die WhatsApp Business gebruiken om af te spreken? Ik wil binnenkort starten aan ook het privé ontvangst en om toch geen aparte smartphone te gebruiken (kan meerdere esim gebruiken) heb ik WhatsApp Business gebruikt voor het wandelnummer echter dan krijgt de ontvanger wel de melding dat het een bedrijfsaccount is. Misschien komt dit vreemd over?

Zetten jullie trouwens je echte voornaam er in of verzinnen jullie maar wat?
Persoonlijk gebruik ik gewoon mijn persoonlijke whatsapp en telefoonnummer.
 
Is dit echter geen risico? Zeker als je nog start met dit type dates en misschien hier en daar eens een date probeert die hier niet beschreven staat? 🙂
Ik zie niet echt het risico. 99% vd dames is echt niet van plan om je te chanteren ofzo.

Maar bon, ik ben single en van mij mag iedereen weten dat ik dvps bezoek. Vind het niet iets om beschaamd over te zijn of om te verbergen.
 
Is dit echter geen risico? Zeker als je nog start met dit type dates en misschien hier en daar eens een date probeert die hier niet beschreven staat? 🙂
Ik ben zoals bernardus. Ik gebruik mijn gewone gsm en WhatsApp. Als je een vrouw of vriendin hebt gaan ze zich ook afvragen waarom je 2 gsm´s hebt.

Ik ben nog nooit bedreigd geweest en ik ben meestal bij buitenlandse dames geweest. Volgens de meeste is dat het gevaarlijkste. Je kan op WhatsApp ook instellen dat de berichten verwijderd worden.
 
Zijn er hier nog die WhatsApp Business gebruiken om af te spreken? Ik wil binnenkort starten aan ook het privé ontvangst en om toch geen aparte smartphone te gebruiken (kan meerdere esim gebruiken) heb ik WhatsApp Business gebruikt voor het wandelnummer echter dan krijgt de ontvanger wel de melding dat het een bedrijfsaccount is. Misschien komt dit vreemd over?

Zetten jullie trouwens je echte voornaam er in of verzinnen jullie maar wat?
yes, whatsapp business en een fake naam.
 
Ik ben zoals bernardus. Ik gebruik mijn gewone gsm en WhatsApp. Als je een vrouw of vriendin hebt gaan ze zich ook afvragen waarom je 2 gsm´s hebt.

Ik ben nog nooit bedreigd geweest en ik ben meestal bij buitenlandse dames geweest. Volgens de meeste is dat het gevaarlijkste. Je kan op WhatsApp ook instellen dat de berichten verwijderd worden.
Wel, hier ook single en niets te verbergen. Ik zou het eerder doen omdat je soms wel hoort dat er een lijst wordt verkocht door een DVP (misschien onder druk, geen verwijt) en dan is je nummer ineens in handen van een paar triestige figuren en kan je altijd zitten blocken of nog erger ongewenste telefoontjes krijgen.

Liefst zou ik het ook simpel houden en privé nummer gebruiken echter met wat verhalen dat ik lees sta ik nog op twijfel.
 
Zijn er hier nog die WhatsApp Business gebruiken om af te spreken? Ik wil binnenkort starten aan ook het privé ontvangst en om toch geen aparte smartphone te gebruiken (kan meerdere esim gebruiken) heb ik WhatsApp Business gebruikt voor het wandelnummer echter dan krijgt de ontvanger wel de melding dat het een bedrijfsaccount is. Misschien komt dit vreemd over?

Zetten jullie trouwens je echte voornaam er in of verzinnen jullie maar wat?
Ik gebruik mijn gsm nummer en mijn echte naam, geen probleem mee
 
Wel, hier ook single en niets te verbergen. Ik zou het eerder doen omdat je soms wel hoort dat er een lijst wordt verkocht door een DVP (misschien onder druk, geen verwijt) en dan is je nummer ineens in handen van een paar triestige figuren en kan je altijd zitten blocken of nog erger ongewenste telefoontjes krijgen.

Liefst zou ik het ook simpel houden en privé nummer gebruiken echter met wat verhalen dat ik lees sta ik nog op twijfel.
dat valt al bij al nog mee. als je goed oplet naar welke dvps je gaat en goed je huiswerk maakt kan er niet veel gebeuren.

de tips die ik je kan mee geven zijn. volg de dame haar profiel als ze haar naam,leeftijd,afkomst is dat een slecht voor teken. ik vraag ook altijd waar ongeveer ze ontvangt. ik bel meestal voor een afspraak gewoon omdat ik haar dan gehoord heb. als er een man opneemt weet ik meteen of ze met een booker werkt. als ze haar adres stuurt kijk ik altijd waar ik terecht kom. uit hotels enz blijf ik weg.

en de 2 gouden regels zijn als je het niet vertrouwd blijf er weg. 90% van de gevallen is je eerste indruk de juiste. en vooral volg je verstand en niet je lul.
 
Vraagje, vroeg ik me altijd af of je bij prive ontvangst de dame alleen op de locatie is, of is het een huis met meerdere dames oid? Dus niet zo discreet eigenlijk is ook al staat het er altijd bij.
 
ik ben single, maar toch gebruik ik WA business met een 2e simkaart. als er onverhoopt iets vervelends of bedreigends gebeurt swap ik die sim-kaart en ga met een schone lei verder. verder gebruik ik mijn echte voornaam (om vergissingen te voorkomen) en een fake (of geen) achternaam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan