[Uitleg] Privéontvangst voor beginners

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraagje, vroeg ik me altijd af of je bij prive ontvangst de dame alleen op de locatie is, of is het een huis met meerdere dames oid? Dus niet zo discreet eigenlijk is ook al staat het er altijd bij.
bij latinas in de regel niet..niet zelden zelfs 3 of 4 in 1 huis..
als ik dat aantref zet ik dat in recensies erbij..met artiestennaam erbij en al als ik de kans krijg
 
mijn ervaring is meer dat Oostblokkertjes in de regel alleen ergens zitten..soms ook langer ..en latinas een week max en dan weer opschuiven..
aan de andere kant ,als ik zie hoe het aanbod in Amsterdam is..
had ik beter niks kunnen zeggen denk
 
Hier zijn genoeg zelfstandig opererende latinas. Misschien dat de zelfstandige dames zich meer tot de grote steden beperken, dat zou kunnen.
 
Hallo, Ik ben the one nieuweling hier.

Ik heb in het verleden een aantal dames bezocht bij privehuizen en ramen.
Nu is mijn oog gevallen op meerdere dames die op kinky adverteren bij privé ontvangst.
Desondanks ' mijn ervaring' in het verleden heb ik bij - privé ontvangst- toch mijn enige twijfels omdat dit geheel onbekend terrein voor mij is. Mijn vraag is;

Is er een groot verschil tussen dames die priveontvangst bieden in (eigen)appartementen en dames die priveontvangst bieden in een hotel?
(dat het in een hotel eigenlijk VERBODEN is heb ik begrepen na het lezen van verschillende onderwerpen op dit forum, maar daar gaat mijn vraag niet over)

Ik hoop dat iemand mij wat helderheid kan geven.
 
de dames waarschijnlijk niet zo heel veel..
maar je weet wel dat je een redelijk bed aantreft en bad/douche..
het is in de regel wel iets lastiger binnenlopen..
in verband met (balie)personeel ..
heb het beiden al zat gedaan..
vind een hotel wel fijn ,omdat je niet benauwd hoeft te zijn dat er ergens anders nog iemand zit te luisteren.
 
de dames waarschijnlijk niet zo heel veel..
maar je weet wel dat je een redelijk bed aantreft en bad/douche..
het is in de regel wel iets lastiger binnenlopen..
in verband met (balie)personeel ..
heb het beiden al zat gedaan..
vind een hotel wel fijn ,omdat je niet benauwd hoeft te zijn dat er ergens anders nog iemand zit te luisteren.
Bedankt voor je reactie!

Mijn voorkeur gaat ook naar dames die privé ontvangst bieden in een hotel. Al staat dat niet bij de adverteerder kom ik er al gauw genoeg achter of dat het geval is tijdens een chat of telefoongesprek.

Ik heb zoveel negatieve en positieve onderwerpen/ recensies gelezen bij zowel beiden dat ik door de bomen het ' bos' niet meer zie...
 
Nog een beginner hier. Ik lees dat er meerdere topics zijn waarin gesproken wordt over de hotelervaringen. Maar dit lijkt me toch het beste topic om te vragen om wat basic uitleg. Dus;

Hoe werkt het in een hotel? Krijg je een kamernummer door van de dame, loop je gewoon naar binnen zonder contact met receptie, en klop je aan op de kamer?

Er zijn hotels waarbij je altijd vlak langs de receptie moet lopen en ik kan me voorstellen dat het dan ongemakkelijk is om daar langs te lopen..
 
Via advertenties wordt van alles beloofd. En via whatsapp ook bevestigd. Bij binnenkomst en voor betaling is het goed dit in alle vriendelijkheid nog even te checken. Blijkt dat het anders is, bijvoorbeeld pzc beloofd en wordt niet gedaan, verlaat dan direct de dame. Want meestal wordt het dan echt niks.
 
Je profielfoto is dan waarschijnlijk een Adonis , maar ik ben een oprecht mens en mijn profielfoto ben ik zelf, en lijkt op de bultenaar van Notre-Dame, zegt men mij.

Ik lig een uur later en zelfs een maand later nog steeds alleen, in tussentijd ga ik eens naar de hoeren.
Zoveel respect voor vrouwen die dit kunnen
Een gewoonte van mij is als ik na een club of prive ontvangst bezoek om NOOIT de auto in de zelfde straat te zetten. En kijk altijd in de spiegels wie er achter mij rijden omdat ik bang ben voor afpersing.
Dames hebben dat elke dag, elke vreemde man die ze binnen laten kan de verkeerde zijn...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan