CaptainJack
Vaste klant
Hallo allemaal,
Helemaal nieuw hier. Is het normaal dat ik angst heb om een meid te ontmoeten. Ben tweemaal naar een dame gegaan en heb last minute afgeblazen. Ik weet het. Helemaal niet netjes van me. Maar ik ben zo bang ergens binnen te gaan. Is dat normaal? Zijn enkel clubs betrouwbaar of ook privé adressen? Ik had een keer zelfs het gevoel dat ik met haar vriend berichten stuurde ipv met de dame zelf. Geen idee waar ik bang voor ben: chantage, soa's, real contact, beeldopnames,... Kan iemand me gerust stellen of zeggen wat wel en wat niet betrouwbaar is? Waar ik voor moet opletten? Ik klink waarschijnlijk heel belachelijk en overdreven.
Je hebt al aardig veel feedback gekregen van andere medewandelaars. Mijn eigen ervaring is dat ik altijd een 2de mobiel gebruik, vooraf een videocall doe. De eerste keer was ik ook zeer aan het twijfelen geslagen, ze was te mooi om waar te zijn. In een doolhof van een gebouw, 2x keer op de punt gestaan om weg te gaan.
Maar toen deur open ging was het een superleuke dame, kamertje was kaal ingericht. Ze was niet alleen (andere dames) in het huis maar sex was

Wel heb je soms missers maar daar leer je van.
Laatst bewerkt: