Met amateurdames lukt dat soms wel. Met een professionele Dame niet.
Ik ben benieuwd waar je die vindt ...
Als je bedoelt tinderdates , of dames die reageren op _jouw_ advertentie zou het kunnen .
Maar in het onderwerp "priveontvangst voor beginners" kunnen we het wel samenvatten tot "bestaat niet / alleen tegen vol tarief" .
De dames die je op kinky of sexjobs ziet als je selecteert op "priveontvangst" - de kans is extreem groot dat je meteen geblocked wordt als je gaat voorstellen of ze eerst onbetaald wat met je willen gaan drinken voordat je ze "misschien" voor seksdiensten gaat betalen.
Mag ik als onervarene wel eens iets vragen, ik zag op een review hier een meisje die telkens voor 20 minuten 60 EUR betaald vroeg. Ik stuurde een bericht naar haar wat haar tarieven waren voor 30 minuten zonder specials en ze zei me spontaan 100 euro. Had ik moeten vragen wat ik kon krijgen voor 20 minuten of had ik moeten afbieden ?
Vragen wat er in die 20 minuten gedaan wordt.
Maar je kunt haast blindelings van uitgaan dat het een vluggertje (nmc) is en weinig meer.
Een half uur is (vind ik) nog steeds een vluggertje . Afdingen is niet zo geweldig, en eigenlijk krijg je toch al een lager tijd-tarief.
20 min / 60 = 300 per uur . 30 min / 100 = 200 per uur .
Ik zou dan eerder vragen welke opties standaard zijn in dat halve uur , en de prijs accepteren.
Daarnaast, ze kon me pas om 15u34 ontvangen ipv. 15u30 en om 15u58 was het klaar. Op die 6 minuten zal het nu niet aankomen maar wat doe je indien je na bv. 15 minuten al klaar bent ? Blijf je dan nog wat 'spelen' of is het de bedoeling dat je vertrekt ?
Hangt van de dame en de setting af .
Bij vluggertjes (zoals 20 minuten) is het toch wel - komen en wegwezen. Of na uiterlijk 20 minuten weg, ook als je niet gekomen bent.
Bij dates van een uur mag je wel verwachten dat de tijd wordt volgemaakt , bv met knuffelen of iets massage achtigs . Of een tweede ronde als je dat kunt en er voldoende tijd over is.
Half uur - tussen in . Bij privehuizen is het toch wel de tijd volmaken.
Het is wel zo dat bij privehuizen en massagesalons de klok loopt van "kamer in" tot "kamer uit".
douchen , uit/aankleden doe je in jouw betaald tijd.
Wat prive ontvangst "meestal" doet , geen idee .
Voor mij voelt het als een fors korte date en ik denk dat de dames die dat doen de vluggertjes-mentalieit hebben. Maar dat is een gok.
ps: ik stel de vraag enkel voor de toekomst, ze was de 100 EUR meer dan waard zoals ik ook in de recensie schreef, de vraag is eerder of je zelf moet aangeven dat je de prijs kent of vraag je eerst de prijs en ga je dan pas akkoord ?
Verstandig om altijd de prijs te melden/bevestigen.
Als de prijs duidelijk in de advertentie staat staat is vragen "wat is de prijs" een beetje dom .
Maar ik zou wel of bij afspreken, of voor begin even aangeven dat je in de ad las dat ze een uur voor 180 deed, of zo iets .