Fake afspraken en advertentie niet lezen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lily, bij een nieuwe klant geef je dus best NIET meteen het huisnummer, maar natuurlijk wel de straat.
Dan, als de klant meld dat hij in de straat is, geef je bijv. het nummer aan de overkant... zodat je hem eerst even kan zien...
En dan leid je hem binnen. Beetje omslachtig... maar ervaren wandelaars weten hoe dat gaat hoor!
Klopt maar weinig zin ,als hij niet komt opdagen met of zonder huis nummer sta je daar ! En ja als je het huisnummer wel hebt gegeven is ook maar zo .. risico voor of na zijn er altijd ! Zo heb ik nog niet zo lang geleden een nachtelijke inbraak gehad ik was niet thuis ! En de dader is naderhand wel gevat door de camera die in straat hangt bleek het een klant te zijn die dacht het geld te vinden ?! Jammer gaat alle dagen naar de bank zo zie je maar risico is er altijd
 
Je bent nog de dvp's vergeten die niet de dvp's zijn van de advertentie. Je belt aan doet een heel ander dame open die tig kilo's zwaarder is dan de foto's op de advertentie. Daarmee praat ik die fakers niet goed want die zijn net zo erg als de dvp's die de boel in de maling nemen en horen bestraft te worden.
Die anders zijn dan op foto zijn voor mij fakers.
Meld je zoiets aan RL doen ze er niks aan!
Maar waarom toch blijven gaan naar zulke types. Je hebt het altijd over illegale dames. Maar als ik jouw recensies bekijkt. Zijn het toch ook zwartwerkers ??? Of zie ik dat verkeerd 🤔
Al die chineesjes enzo dat hier zitten he die doen het niet voor hun plezier. En je krijgt ook geen bewijs van hun van geleverde diensten. Die dvp's 99.99% is illegaal van die buitenlandse.
 
Gisteren nog maar eens een kut verhaaltje van een fake afspraak
"Hallo kan ik met de scooter tot bij jou geraken??(20klm) ja hoor van bij jou mooie wegen fiets (brommer) wegen geen enkel probleem ! Kan ik betalen met tikkie???nee sorry ,bank overschrijving?? Nee sorry
Hoe moet ik dan betalen????uuhhm al van geld gehoord soms bij problemen voor jou op 100 meter van mijn deur een bank automaat !! Ok. Ben onderweg maar vrees dat ik er niet geraak !!??hoezo niet ik sta hier op de ring van Turnhout en hier mogen geen brommers rijden ????he??? Ik rij zelf met de scooter er is een fiets weg en voetpad met welke reden zou je niet verder mogen rijden ??uuuh maak even een foto van waar je staat. Natuurlijk geen foto!!
Sorry ik rij wel terug !!! En daar sta. Je dan met de zoveelste kut verhaal daar kan ik al boeken over schrijven met excuus vraag me eigenlijk af wat voor plezier hebben deze mannen daar aan ! Ni te volgen.maar breng hiermee zo wie zo weer zielige mannen op een gedacht. . Maar heb een achterpoortje gevonden dank zij een beetje hulp achter ieder telefoon nummer zit meestal ook een adres. !(ten zij het een prepaid kaart is ). Zielige mannen. Kost mij inkomsten en ondertussen klanten moeten wijgeren die wel nog wilde komen ! Word vervolgt
 
Graag ben ik benieuwd hoe andere dvp het ervaren van fake afspraken !helaas gebeurd het bij regelmaat dat er van die mannen zijn die er plezier in hebben om een fake afspraak te maken ,en helaas gaat het dan 1/5 en 2 uurs langer doe ik gewoon niet om de schade te kunnen op te vangen want eerlijk het kost je die dag een aardige duit(verlies ) en ondertussen klanten moeten weigeren die wel wilde komen ... En bel je er naar toe kan nuurlijk mijn nummer geblokt ! Maar daar heb ik wel iets voor is helaas niet helemaal legaal maar deze fakers zijn wel verrast !! En hun echtgenoot nog meer !!! Mannen stop met de dames zo te kloten en wat plezier heb je er aan !!
En het tweede vervelende ervaring is dat ik een uitgebreide info geef over mijn diensten waar ,openings tijden ,kosten alle soorten mogelijk heden je kan het niet zo gek bedenken of je vind het wel terug ! En het leuke er van is. De eerste regel in de advertentie luid "lees je even de advertentie helemaal voor je aan het bellen gaat zo kom je bijna alles al te weten. !! En wat denk je ??telefoon. Wat zijn je prijsjes en mogelijkheden ?????!!!!echt??? Vraag me soms af voor wat staat die advertentie eigenlijk!!! Fotokes bekijken. En gelijk bellen dan denk ik echt weer iemand die zen lul na loopt bestand blijft achter !!! Das net of je naar de slager gaat "heeft u ook worsten"!!!!of ligt het aan mij??? Natuurlijk zijn er dvp die alles beloven in een adv tot je er bent en dan begint de ellende snap ik hoor het dagelijks van klanten !maar zij die het goed voor hebben begrijpen het dan niet goed ....
Jammer genoeg hebben mijn collega's en ik hier ook al te veel ervaring mee. Ik vind niet dat dit een 'part of the job' moet zijn. Want als je korte dates doet + meerdere op een dag kunnen 3/3 afspraken fake zijn en heb je heel de dag gewacht voor niets. Dit had mijn collega onlangs.
Zelf heb ik dit opgelost door een voorschot te vragen. Zie ik het voorschot niet binnen de 3 dagen, dan annuleer ik de afspraak.
Het vragen van een voorschot kan ik wel makkelijk verantwoorden door de minimum duur van 2u + het op voorhand boeken/ nooit last minute + social media presence waar ze kunnen zien dat ik echt ben.
Hoe minder negatieve ervaringen als sekswerker hoe beter.
 
Lily, bij een nieuwe klant geef je dus best NIET meteen het huisnummer, maar natuurlijk wel de straat.
Dan, als de klant meld dat hij in de straat is, geef je bijv. het nummer aan de overkant... zodat je hem eerst even kan zien...
En dan leid je hem binnen. Beetje omslachtig... maar ervaren wandelaars weten hoe dat gaat hoor!

Altijd leuk voor de overbuurvrouw......


🤣🤣🤣🤣
 
Tsja... in zo'n woonwijk (zonder doorgaand verkeer)... zou ik als DVP zelf alvast nooit aan thuisontvangst doen... Komt gegarandeerd geroddel (en erger!) van...

Als iemand meteen naar de juiste deubel loopt kan dat wel .

Maar als de straat vol staat met kerels die in de auto zitten te wachten, en eerst de verkeerde kant op gestuurd worden .......

Ja dan is de buurt ook niet achterlijk natuurlijk.
 
Tsja... in zo'n woonwijk (zonder doorgaand verkeer
Ik denk integendeel, hoe rustig wil en kan je het hebben. Denk menig dvp hiermee een puntje aan kan zuigen haha letterlijk en figuurlijk. En hoekhuis locaties zonder overburen, nog beter, hou die ene buurman te vriend.
In wezen ten alle tijde, beter geen buurt kinderen.
 
Tsja... in zo'n woonwijk (zonder doorgaand verkeer)... zou ik als DVP zelf alvast nooit aan thuisontvangst doen... Komt gegarandeerd geroddel (en erger!) van...
Maar te zwijgen over geobsedeerde klanten die dan jouw exacte adres van jou + je kinderen (!!!!) hebben. Echt gevaarlijk is dat
 
Jammer genoeg hebben mijn collega's en ik hier ook al te veel ervaring mee. Ik vind niet dat dit een 'part of the job' moet zijn. Want als je korte dates doet + meerdere op een dag kunnen 3/3 afspraken fake zijn en heb je heel de dag gewacht voor niets. Dit had mijn collega onlangs.

Zelf heb ik dit opgelost door een voorschot te vragen. Zie ik het voorschot niet binnen de 3 dagen, dan annuleer ik de afspraak.

Het vragen van een voorschot kan ik wel makkelijk verantwoorden door de minimum duur van 2u + het op voorhand boeken/ nooit last minute + social media presence waar ze kunnen zien dat ik echt ben.

Hoe minder negatieve ervaringen als sekswerker hoe beter.
Jij bent ook een van de meest transparante sekswerkers. Dus lijkt de risicofactor me haast 0. Maar in de meeste gevallen is een voorschot natuurlijk wel een serieus risico in deze sector.
Het meest makkelijke , als je mekaar 100 procent kunt vertrouwen en je toch meermaals afspreekt per jaar zou wijn dat je die dates al vastlegt en afrekent . Hoef je je achteraf niet meer bezig te houden met die centen ed.
Maar dat kan alleen maar in hoogst uitzonderlijke contacten denk ik.
 
Daar is deze site toch voor bedoeld!! Dames die reviews hebben en een aanbetaling vragen omdat ze het risico niet meer willen en kunnen nemen......
Ik vraag bij een date van langer dan 2 uurs een aanbetaling via de bank en moet op de rekening staat voor de date !ik leg ze wel vriendelijk om fake afspraken te ontmoedigen . Die helaas te veel voorkomen .vele hebben er geen probleem mee en begrijpen het wel ,andere zien dat niet zitten om een of andere reden ja mij ook goed dan dan blijft het bij max 2 uurtjes geen probleem
.en vertrouwen in nu een het grootstschakelpunt voor een goede date ...en natuurlijk ook doen wat je belooft dan is het al een stuk vrolijker
 
Zonet nog een no show gehad. Date was al eens verzet. Normaal krijgt de klant dan een maand de tijd om zijn date te herboeken. In dit geval zat er 6 maand tussen. Maar ik had geen zin in een discussie + het leek wel een toffe kerel.

Daar sta je dan: helemaal opgemaakt, kaarsjes aangestoken, olie opgewarmd, andere klanten geweigerd.
Voor wat?

Ik heb het gevoel dat bij degene die je juist meer toelaat of waarbij je jouw eigen opgestelde regels negeert je het meest gestraft word.
€50 voorschot is blijkbaar nog te weinig 🤨 #rant
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog maar 1 keer een afspraak moeten verplaatsen en dat was omdat ik covid had.
Gelukkig vond de dame het niet erg want ze was toevallig ook net ziek en ging me ook net contacteren om de afspraak te verplaatsen 😅

Maar ik zou het wel kut vinden om iets waar ik al enige tijd naartoe leef te moeten afzeggen en daarbij ook nog misschien krediet verliezen bij de dvp.

Ik denk dat als ik ooit zou moeten afzeggen bij Lisa ik zorg voor een doktersbriefje😅
 
Dit soort dingen blijf ik bizar vinden.
Ik kan er niet bij dat je een afspraak maakt, zelfs een aanbetaling doet en dan zonder bericht niet komt opdagen.

Koudwatervrees kan eens voorkomen, maar als je een afspraak durft te maken durf je die toch ook af te zeggen? Dat is niets meer dan gewoon goede manieren.

Bij de frequentie waarmee dit blijkbaar gebeurt lijkt het wel dat er behalve veel onbeschofte mensen ook mensen zijn die er een kick uit halen.
Helaas niet veel aan te doen behalve het beetje gegevens dat je hebt opslaan en blokkeren of deze mannen volgende keer het hele bedrag vooraf te laten betalen.
 
Maar natuurlijk zijn er veel meer klanten die afzeggen dat dvp's.

Die zeggen niet af, die komen gewoon niet. Dus, zonder voorschot, heb je dan niets en vrijwel zeker tegen iemand anders 'helaas' moeten zeggen.

Het valt mij wel op dat als je thuisontvangst doet of priveontvangst in een club etc, de meeste 'no shows' in de club etc is. Op de 1 of andere manier is het voor veel mannen nog steeds een enorme drempel om naar een club etc te gaan.
Alleen is dat voor de dvp heel erg vervelend!!
 
Dit soort dingen blijf ik bizar vinden.
Ik kan er niet bij dat je een afspraak maakt, zelfs een aanbetaling doet en dan zonder bericht niet komt opdagen.

Koudwatervrees kan eens voorkomen, maar als je een afspraak durft te maken durf je die toch ook af te zeggen? Dat is niets meer dan gewoon goede manieren.

Bij de frequentie waarmee dit blijkbaar gebeurt lijkt het wel dat er behalve veel onbeschofte mensen ook mensen zijn die er een kick uit halen.
Helaas niet veel aan te doen behalve het beetje gegevens dat je hebt opslaan en blokkeren of deze mannen volgende keer het hele bedrag vooraf te laten betalen.
Weetje, dat je een mis calculatie hebt gemaakt en opeens dacht 'eigenlijk kan ik €x niet missen'. Begrijp ik volledig!
Maar we zijn allemaal volwassen, niet? Dus wees gewoon vriendelijk en laat dit weten.

Denk dat dit echt eerder aandacht zoekerij en kick is
 
Die zeggen niet af, die komen gewoon niet. Dus, zonder voorschot, heb je dan niets en vrijwel zeker tegen iemand anders 'helaas' moeten zeggen.

Het valt mij wel op dat als je thuisontvangst doet of priveontvangst in een club etc, de meeste 'no shows' in de club etc is. Op de 1 of andere manier is het voor veel mannen nog steeds een enorme drempel om naar een club etc te gaan.
Alleen is dat voor de dvp heel erg vervelend!!
Mja ik zeg altijd af als ik niet kan . Nooit ineens stilte ofzo.
Heb wel eens verlof genomen voor niks. En dus ook verlies aan inkomsten toen.
Dan zit een 2e kans er ook niet meer in.
 
Mja ik zeg altijd af als ik niet kan . Nooit ineens stilte ofzo.
Heb wel eens verlof genomen voor niks. En dus ook verlies aan inkomsten toen.
Dan zit een 2e kans er ook niet meer in
Als je met mensen werkt moet je deze menselijke kuren er jammer genoeg bijpakken.
Laat sommigen hier maar klagen over dames hun extra inkomsten zoals (Of en de cirque) Is toch een mooie buffer voor als je een week hebt dat opeens 4 klanten afzeggen
 
Als je met mensen werkt moet je deze menselijke kuren er jammer genoeg bijpakken.
Laat sommigen hier maar klagen over dames hun extra inkomsten zoals (Of en de cirque) Is toch een mooie buffer voor als je een week hebt dat opeens 4 klanten afzeggen
Ik ben tegen een voorschot maar als de dame erop staat vind ik 50 euro ook zo nietszeggend. Dan stort ik wel ineens de hele handel in 1 keer.
 
Echt heel vervelend wanneer zoiets gebeurd :(.

Het is helaas wel herkenbaar. Bij sommige dates denk ik nog van: het kan natuurlijk dat je plots naar het buitenland moet of dat je je pols hebt gebroken... Maar vaak hoor ik daarna niks, of dan wordt er weer wat gepland en dan weer gecanceld - of gepland en niet gecanceld😑.
 
Terug
Bovenaan Onderaan