Fake dvp: Pam, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaapie

Newbie
20
02/11/21
8
1
Een week geleden had ik een afspraak met Pam: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8624068-pam

Ik had ruim van te voren afgesproken en had nog gezegd of de afspraak vast stond omdat ik van ver moest komen.

Nadat ik 150km naar Rotterdam heb gereden en had geparkeerd, kreeg ik het bericht dat zij een 'controle' had van de gemeente en belastingdienst. Ik had al eerder contact met deze dame en toen zei ze dat ookal maar toen had ik geen afspraak gemaakt.

Mannen die met haar willen afspreken, doe geen moeite en bespaar jullie benzine. Deze vrouw houdt ieder voor de gek!
 
Hi Oral, dank voor je bericht. ik wil je graag geloven maar helaas kan ik dat niet omdat ik een afspraak had gemaakt in de middag voor de avond (ze had ook kunnen zeggen dat ze niet kon) maar precies dat ik aangeef dat ik er ben kon zij ineens niet, en dan de hele avond niet. Dit is gewoon pure pesterij en ookwel iemand oplichten op het moment dat je iemand zo laat zitten.
 
Een week geleden had ik een afspraak met Pam: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8624068-pam

Ik had ruim van te voren afgesproken en had nog gezegd of de afspraak vast stond omdat ik van ver moest komen.

Nadat ik 150km naar Rotterdam heb gereden en had geparkeerd, kreeg ik het bericht dat zij een 'controle' had van de gemeente en belastingdienst. Ik had al eerder contact met deze dame en toen zei ze dat ookal maar toen had ik geen afspraak gemaakt.

Mannen die met haar willen afspreken, doe geen moeite en bespaar jullie benzine. Deze vrouw houdt ieder voor de gek!
Pam is zeker wel een echte dame en heb een tijdje met haar samen gewerkt. Ze is inderdaad genoeg te vinden op dit forum als zowel het bekende nzc forum.
 
Pam is zeker wel een echte dame en heb een tijdje met haar samen gewerkt. Ze is inderdaad genoeg te vinden op dit forum als zowel het bekende nzc forum.
Ik geloof best dat het een 'echte dame' is, maar ik lees alleen reacties over dat ze echt is en wat dan ook maar dit gaat over iets anders dan te verifiëren of zij echt is of niet. In mijn ogen is het een oplichtster die gewoon afspraken maakt met mensen om vervolgens een smoes te verzinnen op het moment dat je bent aangekomen.

Nogmaals mannen: Watch out!
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan