Fakerslijst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb mezelf ook gezien bij oosteuropese dvp uit een bekend clubje dat er een foto van mij bij stond, en dat ik kennelijk betrouwbaar was. En dan werkt het in je voordeel dus heb het maar zo gelaten.

Ze nog gewezen op allerlei andere pluspunten om toe te voegen, nee hoor grapje.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat dames de betrouwbare klanten met elkaar delen met foto's en tekst. Heel vreemd en nutteloos ook vooral.
Nu... heb toch ook al een keer meegemaakt hoor!
Ik neem contact op met een dame die hier meermaals besproken werd... erg goede recensies. Stuur haar een berichtje... en dat wordt zelfs niet geopend (één vinkje). Nu... kan gebeuren natuurlijk! Druk bezet wellicht!

Maar dan... maanden later (met hetzelfde nummer): precies hetzelfde!
En aan m'n bericht zal het vast niet liggen. Krijg dus wel vaker 'Oh! Wat een leuke manier van voorstellen'!

Dus... ergens reageert zij dus niet op dat nummer!
Het kan natuurlijk ook dat ze je gewoon niet mag hè.. 🤷‍♀️ en wat de een een fijne manier van benaderen vindt vindt de ander misschien weer niet fijn.
Wil niet meteen zeggen dat je op een fakerslijst staat

Dat vind ik al wel vergaand! Foto's nemen van een (potentiële) klant!
En dan maar bezig over 'discretie'!
Het is niet zo onlogisch. Soms geven dames een adres aan de overkant en kijken zelf, maar evengoed is het soms zes huisnummers verder en dan stuurt iemand naar de dvp, in dit geval dan zelfs met foto. Is makkelijker dan persoonsbeschrijving.
Ik ga om meerdere reden niet meer in op die vossenjacht.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat dames de betrouwbare klanten met elkaar delen met foto's en tekst. Heel vreemd en nutteloos ook vooral.
Her en der op dit forum en in de media is toch ook al gesproken over bookers die selfies van klanten bijhouden of foto's die via de deurbel zijn genomen opslaan.
Een verdwijnende selfie is nutteloos, ze fotograveren gewoon met een andere smartphone.
De meeste dvp hebben meerdere smartphones liggen op hun bedeind, nachtkast, commode.

Het is niet zo onlogisch. Soms geven dames een adres aan de overkant en kijken zelf, maar evengoed is het soms zes huisnummers verder en dan stuurt iemand naar de dvp, in dit geval dan zelfs met foto. Is makkelijker dan persoonsbeschrijving.
Ik ga om meerdere reden niet meer in op die vossenjacht.

Her en der op dit forum en in de media is toch ook al gesproken over bookers die selfies van klanten bijhouden of foto's die via de deurbel zijn genomen opslaan.
Een verdwijnende selfie is nutteloos, ze fotograveren gewoon met een andere smartphone.
De meeste dvp hebben meerdere smartphones liggen op hun bedeind, nachtkast, commode.
Oké ja, ik heb zelf ook mn data. Maar dat bestaat alleen uit wat mij door mijn klanten zelf is gestuurd aan tekst en foto's.
Ik bewaar dit zodat ik soms kan teruglezen hoe iets gegaan is, wat iemand meestal voor wensen heeft en wat ik heb afgesproken. dat is iets anders dan een website met info over klanten en dat dvp dat met elkaar delen. Ik heb daar nog nooit van gehoord.

Oké ja, ik heb zelf ook mn data. Maar dat bestaat alleen uit wat mij door mijn klanten zelf is gestuurd aan tekst en foto's.
Ik bewaar dit zodat ik soms kan teruglezen hoe iets gegaan is, wat iemand meestal voor wensen heeft en wat ik heb afgesproken. dat is iets anders dan een website met info over klanten en dat dvp dat met elkaar delen. Ik heb daar nog nooit van gehoord.
Ik vermoed dat het een praktijk is die vooral voorvalt bij bookers, netwerken, pooiers.
Ik zie het zelfstandige dames ook niet onmiddellijk doen.

Misschien ter verduidelijkng, alle klanten inclusief de betrouwbare. Dat geeft inzicht daf je geen risico bent. Maar sommige willen ook weten of het bezoek gaat matchen, dus bepaalde uiterlijke kenmerken zoals bepaalde huidskleur. Dus daar heb je dan je foto en tekst voor.

Ken nog wel een paar Nederlandse dvps die het zelf bijhouden. Eentje doet dat door een hartje achter je naam te zetten in de WA contactenlijst liet ze me zelf zien.

Trouwens ook van zat meiden in privehuizen gehoord dat de dames daar ervaringen uitwisselen over wandelaars en dat ze van elkaar wel weten wie ze overslaan bij voorstelronde. Dat is wat mij betreft niet anders dan wat ik hierboven schreef.

Maar daar kan jij vast meer over vertellen dan ik.

soweiso dat je geen risico bent is van belang. Maar sommige willen ook weten of het bezoek gaat matchen, dus bepaalde uiterlijke kenmerken zoals bepaalde huidskleur. Dus daar heb je dan je foto en tekst voor.
bijhouden wie een risico is is voldoende. En ook logisch dat dit wordt gedeeld om elkaar te behoeden van dit soort figuren.
Bijhouden wie geen risico is en dat delen, daar zie ik het nut niet van in. Een goede ervaring is geen garantie voor een goede ervaring voor de volgende. Dit zou alleen kunnen werken als er een soort girlsreview bestond voor dames over klanten. Dat we ervaringen delen, het aantal sterren, afkomst, achtergrond en lichamelijke kenmerken. 1 positieve ervaring zegt weinig over de veiligheid van de volgende dame. met 25 lovende recensies is de kans groot dat het wel goed zit. Maar dit format bestaat niet naar mijn weten.

Ken nog wel een paar Nederlandse dvps die het zelf bijhouden. Eentje doet dat door een hartje achter je naam te zetten in de WA contactenlijst liet ze me zelf zien.
Dit doe ik ook. Dit is gewoon lucratief en klantgericht werken. Niets meer niets minder.

Trouwens ook van zat meiden in privehuizen gehoord dat de dames daar ervaringen uitwisselen over wandelaars en dat ze van elkaar wel weten wie ze overslaan bij voorstelronde. Dat is wat mij betreft niet anders dan wat ik hierboven schreef.

Maar daar kan jij vast meer over vertellen dan ik.
Dit klopt. Ervaringen worden gedeeld (terecht) maar dat is totaal iets anders dan websites bijhouden en foto's met teksten delen. Hoe kun je dat verschil niet zien?

Dat DVP's wel degelijk gegevens bijhouden van hun (favoriete) klanten kan ik bevestigen! Hoe zouden ze anders die specifieke details kunnen 'herinneren'?

Vind het persoonlijk trouwens erg leuk dat zij dan nog weet wat ik lekker vind!

Dat DVP's wel degelijk gegevens bijhouden van hun (favoriete) klanten kan ik bevestigen! Hoe zouden ze anders die specifieke details kunnen 'herinneren'?

Vind het persoonlijk trouwens erg leuk dat zij dan nog weet wat ik lekker vind!
Dit doe ik ook. Dit is gewoon lucratief en klantgericht werken. Niets meer niets minder.
Dit heb ik zelf al 3x beaamd Marco. Dat is helemaal niet waar het over gaat hier.

Dit klopt. Ervaringen worden gedeeld (terecht) maar dat is totaal iets anders dan websites bijhouden en foto's met teksten delen. Hoe kun je dat verschil niet zien?
Gaat er mij om of het delen voor dezelfde doelen wordt gedaan, dus veiligheid, bepaalde mensen niet willen ontvangen want geen match, etc.

Of dat dan via een lijst, website, of gesprekken in een privebuis gaat is alleen andere vorm. Daar doelde ik op.

Dat een gastvrouw weet wie over te slaan bij voorstelronde omdat dvp geen xxx types wil is voor mij netzelfde als een foto plus tekst delen in thuisontvangst als dit voor hetzelfde doel is.

Op numbuster zetten ze er bij wanneer je politieagent bent. En dan wordt er meestal niet geantwoord of zelfs geblokkeerd. Of dat de slimste manier is? Tja.

Dames/bookers zetten er ook wel bij waar je vandaan komt of waar de afspraak was. Duik je opeens ergens heel anders op, dan zullen ze voorzichtiger zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan