Recensie Fangfang Zemst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lickertje

Wandelaar
30
08/09/23
13
6
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-fangfang.html
Totale kosten (in euro)
100
Om de braziliaanse farce van gisteren door te spoelen , vandaag op mijn weg eens naar een chinese gewandeld .
Leuk appartementje en de mevrouw was inderdaad iets ouder , klein en fijngebouwd met een kontje een handvol groot.
Na de financiering nodigde ze me uit om op bed te liggen en begon ze met haar kleine scherpe tong met mijn pik te spelen. Met haar klein handje nam ze mijn inmiddels gezwollen en kloppende staaf vast en begon ze op mijn dikke rooie knop te zuigen. Dat kostte haar wat moeite met haar kleine mondje..maar ze deed het lekker . Af en toe een servetje om de tip te deppen maar het brak de sfeer niet. Haar poesje of kontje ruiken was vandaag niet aan de orde , dat liet ze ook niet echt toe .
Ze wou gewoon neuken en dat deden we samen op bed .
Eerst ging ze als een volleerde cow girl op mijn harde pook zitten en ging ze mechanisch op en neer. Leuk voor even .. maar om niet opnieuw in verveling te vallen zei ik haar dat zij mocht relaxen, en gleed ik in missio langzaam binnen
Voor een horizontale spiegel kon ik mijn penetratie bewegingen in missio observeren. Ze had het graag en begon haar lijf stevig vast te klampen . Het startschot om de frequentie serieus op te drijven en na een kwartier intensief neuken werd de plastieken zak ruimschoots gevuld en gaf ze een kreet van voldoening, ze trilde .. ik zag dat het goed was.
Voldaan deed ik mijn kleren aan en gaf haar nog een kusje.
Vermoed dat ze total loss zal gaan na herhaaldelijk bezoek . Zal niet voor mij zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan