Recensie Fanny, Berchem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flitser

Newbie
Forumpionier
23
04/07/21
30
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/fanny-1854
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb vandaag kennis gemaakt met Fanny, een latina die momenteel in Berchem verblijft. Beeldschone ebony dame, perfect figuur met grote, natuurlijke borsten. (in haar advertentie staat dat ze 160cm is, maar ze is minstens 170cm!) Ze is zeer lief en geeft een geweldige GFE-service. Een pluspunt is dat je met haar kan communiceren in het Frans. Foto's in de advertentie zijn zeer recent en absoluut waarheidsgetrouw, hoewel ze in het echt véél mooier is! Voor mij is er 100% herhalingsgevaar!! Ze vertelde me dat ze vanaf maandag in Diest zal ontvangen.
 
Mooie recensie.
Maar... herhalingsgevaar? Als je achter haar aan blijft lopen misschien... als ze om de haverklap elders werkt!

Woensdag trekt ze even terug naar haar thuisland, maar ze vertelde me dat ze daarna terug naar Berchem zou komen... (Trouwens, dit is voor mij een meid waar ik graag wat meer kilometers voor af wil leggen...)
 
Ik heb vandaag kennis gemaakt met Fanny, een latina die momenteel in Berchem verblijft. Beeldschone ebony dame, perfect figuur met grote, natuurlijke borsten. (in haar advertentie staat dat ze 160cm is, maar ze is minstens 170cm!) Ze is zeer lief en geeft een geweldige GFE-service. Een pluspunt is dat je met haar kan communiceren in het Frans. Foto's in de advertentie zijn zeer recent en absoluut waarheidsgetrouw, hoewel ze in het echt véél mooier is! Voor mij is er 100% herhalingsgevaar!! Ze vertelde me dat ze vanaf maandag in Diest zal ontvangen.
Mooi, ik heb het tegenovergestelde meegemaakt…. Ze ontvangt in Berchem/harmonie.
Trok werkelijk op niks.
 
Ben ik blij dat je geen recensie over haar schreef, anders had ik haar nooit leren kennen.....
Awel ik ben blij dat ik je blij heb gemaakt :)

Ik zag het ook aan de kamers… leek alsof een ziekenhuis iedere kamer was voorzien van bed …. Toen moest ik al rechtsomkeer doen maar ja …

Succes met je volgende afspraak !
 
Terug
Bovenaan Onderaan