Waarschuwing Fanren, Roeselare, RDL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iluvhkrs

Wandelaar
53
18/01/22
25
2

Deze schone zit alvast NIET in Roeselare, wie die haar vindt, mag mij wel altijd inlichten... ;)

Bebe - Lommel
Yu - Wavre
Mei Yu - Trazegnies

Laat U niet in de val lokken, ik heb alsinds 2 bomma`s gezien daar in Roeselare o_O
 
Ik heb haar gisteren bezocht in Lommel, samen met CoCo. Was voor mij de eerste ervaring met een Chinese dame. Ik vond het geweldig, zelden zo verwend geweest. Twee uurtjes in Paradise.
 
Nee het is echt zo, ik heb geen enkele reden om niet oprecht te zijn. Maar ik laat me volgende week wel testen. Je moet er wat voor over hebben toch? En dat op mijn 64e.
 
Ik heb haar gisteren bezocht in Lommel, samen met CoCo. Was voor mij de eerste ervaring met een Chinese dame. Ik vond het geweldig, zelden zo verwend geweest. Twee uurtjes in Paradise.
Dank voor uw inlichting.
Lommel is wel heel ver voor mij.
Waren het beide dames van de 'Ds' advertentie?
 
Laatst bewerkt:

Deze schone zit alvast NIET in Roeselare, wie die haar vindt, mag mij wel altijd inlichten... ;)

Bebe - Lommel
Yu - Wavre
Mei Yu - Trazegnies

Laat U niet in de val lokken, ik heb alsinds 2 bomma`s gezien daar in Roeselare o_O
Google Lens biedt soms oplossingen
 
Het waren inderdaad de beide dames van de Ds advertentie. Die met de zwarte body is You en spreekt genoeg Engels om het ook gezellig te hebben. Over de ander twijfel ik of het degene is van de foto. Zij sprak in ieder geval geen Engels. Ik zou de taalvaardigheid even uittesten via whatsapp. Ze antwoorden direct. Ik heb me heerlijk laten pijpen zonder en intens zoenen. Ook even geneukt met You, met condoom. Daarna voor de zekerheid een test laten doen op gonorrhoea, trichomona, mycoplasma en chlamydia. Was negatief. Ik heb nu weer afgesproken met Molly en Weiwei maar nu alleen een slow handjob and tender massage, want ik heb geen zin om steeds naar de onedayclinic te moeten. Ik hoop hun mondjes van me af te kunnen houden..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan