Fantasieen die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zou me nog wel spannend lijken om naar een soort erotisch feest te gaan (bijv. Erofeestjes in Breukelen), maar durf nog niet echt de daad bij het woord te voegen. Jammer dat alleen single vrouwen bij een swingers party binnen komen, maar anders was dat nog wel een fantasie geweest (helaas geen partner).
Op dat soort feestjes komen wel single mannen binnen. Alleen zijn de tickets voor single mannen gelimiteerd. Ik zie vaak zat single mannen op dat soort feestjes.

Mijn lijstje:
- herhaling MVM, met mijn vriendin (1e helft 2026)
- uitbouwen naar een MVMM, met mijn vriendin (2e helft 2026)
- gangbangs bezoeken, sommige met mijn vriendin als toeschouwster en fluffer (hele jaar)
- herhaling MX, met mijn vriendin als toeschouwster en filmster(januari)
- VMX, met mijn vriendin meedoend of als toeschouwster (1e helft 2026)
- XMX, met mijn vriendin als toeschouwster en filmster (1e helft 2026)
- regelmatige pegging door mijn vriendin (hele jaar)
- XMXX(X/V), gangbang met enkele transen (of evt met een vrouw met voorbinddildo erbij) waarbij ik het middelpunt ben. Mijn vriendin kijkt toe en filmt (2e helft 2026)

Dat laatste door mijn quid pro quo voornemen. Alles wat ik ooit eens met vrouwen heb gedaan wil ik zelf ook ondergaan. Dus trio's, gangbangs, dildoplay, etc. Alleen geen mannen, maar daarvoor in de plaats wel transvrouwen.
:oops: 💪 :oops:

Ik zou daar wel eens aanwezig willen zijn. Als een soort vlieg in de ruimte en dan eens alles goed bekijken hahaha.

Ik heb al eens mijn vriendin meegenomen om toe te kijken. Dat gaan we dit jaar nog vaker doen.
Ook gebeurt het wel eens dat er een andere vrouw is om toe te kijken. Zonder mee te doen.
Gewoon omdat het haar opwindt. Of om te kijken hoe het gaat omdat ze zelf misschien wel eens een gangbang wil doen.

Mij lijkt dat als jij zin hebt om een keer te komen kijken dat geen probleem behoort te zijn.
Ik heb er in ieder geval geen moeite mee dat er nog een vrouw aanwezig is die alleen maar toekijkt.

Laatst bewerkt:
Dat een SM meesteres samen met mijn vriendin mij onderhanden neemt. Ik heb al een meesteres op het oog, nu nog mijn vriendin zover krijgen. :p
Dat laatste is toch niet zo moeilijk. Meestal houden vrouwen er wel van om hun "man" eens goed onderhanden te nemen

Fucktrain waarin ik de middelste persoon ben lijkt me helemaal geweldig
Leuke fantasie. Lastig uitvoerbaar. Veruit de meeste mannen waarmee je dan afspreekt om het te doen komen niet opdagen.

Waarom? Velen rollen vlot in die participatie.
Als er regels vooraf zijn opgesteld en er niet aan gehouden wordt is dat niet echt goed lijkt mij. Vooral als de voorwaarde is dat de personen die het midden doen er dan ineens extra personen in het midden krijgen waardoor dat de algehele fantasie verneukt wordt van degene die in het midden zitten. Maar dat ben ik dan weer

Als er regels vooraf zijn opgesteld en er niet aan gehouden wordt is dat niet echt goed lijkt mij. Vooral als de voorwaarde is dat de personen die het midden doen er dan ineens extra personen in het midden krijgen waardoor dat de algehele fantasie verneukt wordt van degene die in het midden zitten. Maar dat ben ik dan weer
Dat hangt echt wel van het feestje af hoor. Gangbang Parties genoeg (in Buddha bvb met Lotte en vriendinnen) waar veel vrouwen van koppels actief mee doen steeds). Wat jij zegt zal idd minder logisch zijn op kleinere bangs met één of twee meiden....

Dat hangt echt wel van het feestje af hoor. Gangbang Parties genoeg (in Buddha bvb met Lotte en vriendinnen) waar veel vrouwen van koppels actief mee doen steeds). Wat jij zegt zal idd minder logisch zijn op kleinere bangs met één of twee meiden....
En van wat ik uit de tekst kon halen ging het ook over die kleinere bangs. Vandaar mijn reactie erop. Een grote orgie is toch iets heel anders dan een prive gangbang waarbij het middenpunt is afgesproken.

Als ik ooit aan een gangbang mee ga doen dan heb ik meer zoiets van dat je respect moet hebben voor degene in het midden en de organisator dat je dan niet met anderen gaat lopen rotzooien op die bang.

Het zou me nog wel spannend lijken om naar een soort erotisch feest te gaan (bijv. Erofeestjes in Breukelen), maar durf nog niet echt de daad bij het woord te voegen. Jammer dat alleen single vrouwen bij een swingers party binnen komen, maar anders was dat nog wel een fantasie geweest (helaas geen partner).
Zeker doen! Ik weet uit ervaring dat het super feestjes zijn.

- een dame beffen die (meermaals) squirtend klaarkomt en mijn gezicht helemaal nat maakt door met haar natte kutje mijn gezicht te berijden.

-pijpdate hebben waarbij ik meermaals in haar mondje klaarkom

-een edging sessie ondergaan meet meer dan 100 keer tot het randje gebracht te worden.

-leren om een anaal/prostaat orgasme te ervaren

-een dame ontmoeten die bedreven is in ruined orgasmes

(Bij voorkeur regio Brugge)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan