Girlsaanbidder
Meubelstuk
Ooooh sorry , het was niet de bedoeling om je te krenken , hoop voor je dat het weer goed met je gaat , en dat 2026 een top jaar is voor jou .heb wel geneukt alleen eind 2025 erg ziek geweest
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOoooh sorry , het was niet de bedoeling om je te krenken , hoop voor je dat het weer goed met je gaat , en dat 2026 een top jaar is voor jou .heb wel geneukt alleen eind 2025 erg ziek geweest
Helemaal mee eens.Dan heb je geluk. Ik heb toch het gevoel, dat de geile gepassioneerde seks bij veel langdurige relaties ver te zoeken is, als er überhaupt nog seks is.
Juist met een DVP kun je het gevoel van een nieuwe relatie en de bijbehorende geile seks weer ervaren, met als bonus dat ze ook nog eens respectvol omgaat met je 'stoute' verlangens, die je niet snel aan je vaste partner durft te vertellen.
Mijn fantasie is dan ook een wereld waarin vaste relaties en bezoek aan een sekswerker normaal onderdeel is van het leven. Dus, voor mannen en vrouwen gelijk. Een vrouw wil misschien zich ook wel eens laten uitwonen door een ideale man (of vrouw), om dan tevreden weer thuis te komen.![]()
Klopt, je bent ook een serieuze uitzondering.?? Nou dan zouden wij toch een serieuze uitzondering zijn ....al twijfel ik daar erg aan als ik onze swingvrienden zo bezig hoor
Wij evolueren juist heel hard in onze seks beleving en zijn ook steeds op zoek naar nieuwe kinks waar we beide van genieten .
Ik en ook mijn partner gaat al es alleen op stap maar met volle medeweten van beide , dat kan in een gezonde swingrelatie en houd de spanning levend .
Vooral als je dan bij thuiskomst je verhaal kan doen .
Dat ga je in het professionele circuit eerder zelden tegenkomen weet ik uit ervaring. Maar het bestaat wel maar is zeer moeilijk te vinden, en da's ook weer ervaring.
Meestal is het inderdaad je spreekt met twee dames af en als je geluk hebt zijn ze beiden gelijktijdig met jou bezig, maar zeer dikijls (en meestal) is het zo dat je met de ene vrouw bezig bent en de tweede er naast ligt. En hopelijk is ze dan tenminste nog geïnteresseerd aan het toekijken, maar veelal ongeïnteresseerd erbij liggend in de hoop dat je niks meer extra's wil of doet.
In veel gevallen is het gewoon weggesmeten geld. Ik heb er vroeger wel een paar keer gehad die wel echt een trio deden en ook met elkaar. Maar dat alles is ook weeral lang geleden, uit de tijd nog dat de dvp's nog echte dvp's waren met de nadruk op de p.